اخبار آلت کوین هااخبار بیت کوین

دوران سخت بیتکوین و آلتکوین ها در فشار بازار و نوسانات قیمت

فشار بازار روی آلتکوین ها و بیتکوین تاثیر مستقیم داشت و قیمت بیت کوین تا ۳۹ هزار دلار سقوط کرد.

 

بیتکوین به زیر سطح ۳۹ هزار دلار سقوط کرد اما از آن زمان اصلاح قیمت داشته است. علی رغم نوسانات بازار، برخی از آلتکوین، با ارزش بازار کمتر، انعطاف پذیری بیشتری از خودشان نشان داده‌اند و عملکرد بهتری نسبت به آلتکوین های بزرگتر داشتند. ارزش بازار بیت کوین علی‌رغم چالش‌های کوتاه مدت همچنان در ۷۷۷.۱۴ میلیارد دلار باقی مانده است. 

اتریوم نیز افت قابل توجه ۵.۲۶ درصدی را تجربه کرد و با قیمت ۲۲۲.۹۶ دلار معامله شد. با این وجود، حجم معاملات اتریوم ۲۱.۷۶ درصد افزایش پیدا کرد و به مبلغ ۱۶.۵۹ میلیارد دلار رسید. 

احساسات تاثیرگذار در بازار نشان دهنده یک روند نزولی عمومی است، به این صورت که عوامل خارجی به شدت در ارزش گذاری ارزهای دیجیتال تاثیر می‌گذارند. البته، در بحبوحه تلاطم بازار، با ظهور فرصت‌های جدید، آلتکوین‌های سرنوشت ساز بازار حرکت‌های متنوعی از خودشان نشان دادند. 

روند قیمت بیت کوین و اتریوم
روند قیمت بیت کوین و اتریوم – منبع: coin-turk

حرکت‌های مختلف آلتکوین ها: فرصت‌های جدید برای بازار

آلتکوین هایی مانند بایننس کوین و سولانا با وجود آشفتگی بازار،‌ افت قیمت قابل توجهی را تجربه کردند و حجم معاملات را افزایش دادند. ارز ریپل با ۲.۴۲ کاهش به ۰.۵۱۶۸ دلار رسید، در حالی که کاردانو با ۳.۱۱ درصد کاهش وارد سطح قیمت ۰.۴۶۷۴ شد. 

در این میان، شیبا اینو با ۸.۳۵ کاهش با ۰.۰۰۰۰۰۸۸۰۴ دلار معامله شد و دوج کوین با ۲.۷۵ کاهش به مبلغ ۰.۰۷۸۷۲ دلار رسید. از طرفی, کوین Pepe، با ۱۶.۵۴ درصد افزایش در حجم معاملات، باز هم افت قیمت ۳.۶۰ درصدی داشت. 

با این حال برخی از ارزهای دیجیتال انعطاف پذیری بیشتری نشان دادند. ارزهایی مانند AKT، ارز دیجیتال متمرکز بر هوش مصنوعی، ابتدا با افزایش ۱۴.۳۸ درصدی به مبلغ ۲.۷۶ دلار رسید ورزش بازار آن در حال حاضر ۶۲۳.۳۹ میلیون دلار است. با وجود کاهش ۱۴.۵۱ درصدی حجم معاملات در ۲۴ ساعت، قیمت این ارز دیجیتال با ۱۴.۳۸ درصد توانست به مبلغ ۲.۷۶ دلار برسد. 

از سوی دیگر، Blur، یک ارز دیجیتال پرطرفدار، با افزایش قابل توجهی در ارزش خود توانست ۸.۸۸ بالا برود و به مبلغ ۰.۶۶۴ دلار برسد. ارزش بازار این کوین در حال حاضر ۴۰۵.۷۴ میلیون دلار است و اوج قیمت آن روی سطح ۰.۶۶۶۷ دلار قرار دارد. 

حجم معاملات ارزهای دیجیتال بازار کریپتو
حجم معاملات ارزهای دیجیتال بازار کریپتو – منبع: coin-turk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا