اخبار آلت کوین هااخبار بین الملل

بنیاد کاردانو با یک شرکت نفتی برزیلی قرارداد مشارکت بست

بلاکچین کاردانو در دستان پتروبراس شرکت نفتی برزیلی

 

بنیاد کاردانو (Cardano Foundation) اخیراً با پتروبراس (Petrobras)، یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های نفتی برزیل، قرارداد همکاری امضا کرده است. با این حال، این همکاری بسیار جالب است زیرا بسیاری ممکن است تعجب کنند که چرا کاردانو با یک شرکت نفتی شریک می‌شود.

چرا کاردانو با پتروبراس شریک شد؟

در یک بیانیه مطبوعاتی در تاریخ ۲۰ دسامبر، بنیاد کاردانو خاطرنشان کرد که این مشارکت بر برنامه آموزش بلاکچین خود تمرکز خواهد کرد، که در دسترس پتروبراس قرار خواهد گرفت. با این کار، این سازمان غیرانتفاعی قصد دارد «درک و پذیرش فناوری‌های بلاکچین را گسترش دهد».

بنیاد کاردانو برای مدتی بسیار طولانی وظیفه پیشبرد شبکه کاردانو و افزایش کاربرد و پذیرش آن را بر عهده داشته است. بنابراین بدون شک این مشارکت قابل تقدیر است. پتروباس یکی از بزرگترین شرکت‌های نفتی در برزیل است. به این ترتیب، می‌توان گفت که این مشارکت واقعاً یک مشارکت استراتژیک است.

به عنوان بخشی از شرایط این مشارکت، این بنیاد کارگاه‌های آموزشی بلاکچین را برای کارکنان پتروباس تسهیل خواهد کرد. این یک آموزش عملی خواهد بود زیرا به شرکت‌کنندگان این فرصت داده می‌شود تا در مورد پتانسیل بلاکچین صحبت کنند و احتمالاً در مورد موارد استفاده و کاربردهای مختلف فناوری بلاکچین بحث کنند.

در همین حال، این مشارکت می‌تواند آغاز علاقه پتروباس به فناوری بلاکچین باشد. این شرکت نفتی گفت که این مشارکت «نمایانگر یک گام مهم رو به جلو در ماموریت ما برای استفاده از قدرت بلاکچین برای موارد استفاده جدید در بخش انرژی است».

بنیاد کاردانو همچنین انتظار دارد که این همکاری اولین مورد از بسیاری از موارد آتی دیگر باشد، زیرا هدف آن «کاوش در موارد استفاده جدید برای این فناوری در بخش انرژی است.»

کاردانو منتقدان خود را شکست می‌دهد

در حالی که بنیاد کاردانو همچنان حرکات استراتژیک هیجان‌انگیز خود را در بخش آموزشی حفظ می‌کند، شبکه کاردانو نیز ثابت کرده که منتقدان آن شتباه می‌کردند. بسیاری همچنان ادعا می‌کنند که این شبکه کاربردی ندارد. تحلیلگر کریپتو، Lady of Crypto، قبلاً به این موضوع به عنوان یکی از دلایل عملکرد ضعیف ADA در دوره صعودی بعدی اشاره کرد.

با این حال، به نظر می‌رسد که روندها در حال تغییر به نفع کاردانو هستند زیرا این شبکه اخیراً یک نقطه عطف مهم را جشن گرفته است. بلوک‌های شبکه اخیراً پر شده‌اند، زیرا استفاده کاربران از شبکه همچنان در حال افزایش است. بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، نیز از پلتفرم X (توئیتر سابق) خود برای جشن گرفتن این نقطه عطف استفاده کرد و از این فرصت برای شکست دادن مخالفان بلاکچین استفاده کرد.

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) نیز واکنش مثبتی به این تحولات نشان داده است و افزایش فعالیت دیفای در شبکه نیز ادامه دارد. طبق داده‌های CoinMarketCap، در زمان نگارش این خبر، این توکن در حدود ۰/۵۹ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا