اخبار آلت کوین هااخبار بلاک‌چین

عملکرد چشمگیر چین لینک و علاقه نهنگ‌ها به توکن LINK

نهنگ‌ها در حال انباشت توکن LINK

 

اخیراً ارز دیجیتال چین لینک عملکرد بهتری نسبت به سایر آلتکوین‌ها داشته است و نهنگ‌ها در پنج هفته گذشته بیش از ۵۰ میلیون دلار توکن LINK جمع‌آوری کرده‌اند.

شبکه Swell، Chainlink CCIP را در شبکه خود ادغام کرد و این به روند صعودی این ارز دیجیتال بسیار کمک کرده است. همچنین استیکینگ v0.2 در چین لینک و افزایش فعالیت بازار، چشم انداز مثبتی را برای آینده Chainlink نشان می‌دهد.

رمزارز چین لینک (LINK) عملکردی قوی از خود نشان داده است و از سایر آلتکوین‌ها پیشی گرفته است. نهنگ‌های برتر به طور فعال در حال انباشت این ارز دیجیتال هستند و دارایی LINK خود را بیش از ۵۰ میلیون دلار در پنج هفته گذشته افزایش داده‌اند. این انباشت مداوم به رشد چشمگیر ارزش بازار چین لینک کمک کرده است، با افزایش قابل توجه ۱۴۳٪ در پنج ماه گذشته.

ادغام با Swell Network CCIP

به دنبال به‌روزرسانی اخیر استیکینگ v0.2، چین لینک یک روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرد که به واسطه ادغام شبکه Swell با Chainlink CCIP (پروتکل قابلیت همکاری متقابل زنجیره‌ای) تقویت شد. این حرکت استراتژیک به سمت معاملات سریعتر منجر به افزایش ۸ درصدی قیمت توکن LINK در عرض تنها دو روز شد و با تجمع قابل توجهی از نهنگ‌های برتر همراه شد.

کیف پول نهنگ‌هایی که توکن LINK انباشت کرده‌اند
کیف پول نهنگ‌هایی که توکن LINK انباشت کرده‌اند – منبع: Santiment

پلتفرم Santiment با تجزیه و تحلیل داده‌ها نشان داد که ۲۰۰ کیف پول برتر، مقدار قابل توجهی از توکن  LINK به ارزش ۵۰ میلیون دلار در پنج هفته گذشته جمع کردند. این انباشت پس از ارتقاء استیکینگ v0.2، اعتماد فزاینده سرمایه‌گذاران اصلی به پتانسیل چین لینک را برجسته می‌کند.

رشد چشمگیر Chainlink فراتر از قیمت آن است. ارزش بازار آن تنها در پنج ماه به میزان چشمگیر ۱۴۳ درصد افزایش یافته است. در مقایسه با بیتکوین، چین لینک شاهد افزایش قابل توجه ۹۳ درصدی در تجمع نهنگ ها بوده است.

انتقال به استیکینگ v0.2

افزایش اخیر در فعالیت بازار چین لینک را می‌توان به انتقال آن از استیکینگ نسخه ۱ به نسخه ۲ نسبت داد. استیکینگ  v0.1 در ۲۸ نوامبر ۲۰۲۳ غیرفعال شد. شرکت‌کنندگان باید توکن‌های خود را به استیکینگ v0.2 انتقال دهند.

استخر چین لینک برای استیکینگ  v0.2 به ۴۰,۸۷۵,۰۰۰ توکن LINK محدود شده است. این استخر قبلاً با ۱۹,۰۴۱,۸۷۱ توکن LINK مشارکت قابل توجهی داشته است. این تغییر نقش بسزایی در افزایش قیمت اخیر و فعالیت کلی بازار چین لینک داشت.

چشم‌انداز روند چین لینک و توکن LINK

در آخرین به روز رسانی،  توکن LINK با افزایش قابل توجه ۵/۵۶٪ در ۲۴ ساعت گذشته و ۵/۹۶٪ در ۷ روز گذشته، به قیمت ۱۵/۶۶ دلار معامله می‌شود. با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۶۱۳ میلیون دلاری نیز ارزش بازار آن را به ۸/۷ میلیارد دلار رساند. 

این افزایش قیمت همچنین ارزش کل سهام (TVS)  چین لینک را به سطوح قابل توجهی رسانده است که، عمدتاً به دلیل تأثیر استیکینگ، از ۱۶ میلیارد دلار فراتر رفته است. در بحبوحه این حرکت صعودی، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که توکن LINK پتانسیل شکستن سطح مقاومت ۲۰ دلاری را در آینده نزدیک دارد، به خصوص اگر فعالیت نهنگ‌ها ادامه یابد و علاقه سرمایه‌گذاران تشدید شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا