اخبار آلت کوین هااخبار صرافی ها

جی پی مورگان (JPMorgan) به دنبال تراکنش‌های روزانه ۱۰ میلیارد دلار با کوین JPM

جی پی مورگان قصد دارد تراکنش‌‌های روزانه خود را با استفاده از کوین JPM تا ۱۰ برابر افزایش دهد. 


جی پی مورگان قصد دارد تراکنش‌‌های روزانه خود را با استفاده از کوین JPM تا ۱۰ برابر افزایش دهد. 

بانک JPMorgan Chase & Co، دارنده توکن JPM، قصد دارد یک تغییر اساسی در این توکن ایجاد کند. طبق گفته عمر فاروق، رئیس جهانی پرداخت موسسات مالی بانک، بانک جی پی مورگان احتمالاً تا سال آینده روزانه ۱۰ میلیارد دلار تراکنش‌های روزانه با کوین JPM را مدیریت می‌کند.

رشد معاملات با کوین JPM 

در حال حاضر کوین JPM روزانه تقریباً یک میلیارد دلار تراکنش دارد. از این رو فاروق امیدوار است که در این بازه زمانی یک ساله، تراکنش‌های این کوین ۵ تا ۱۰ برابر رشد کند. 

وی در مصاحبه‌ای با هالیندا امین در جشنواره فینتک روز چهارشنبه گفت: «ما معتقدیم که به زودی این اتفاق رخ می‌دهد.»

همچنین، کوین JPM پرداخت‌های دلاری و یورویی را برای مشتریان عمده فروش از طریق یک شبکه بلاک چین خصوصی آسان می‌کند. این پروژه یکی از معدود برنامه‌های کاربردی بلاک چین است که توسط یک بانک بزرگ مدیریت می‌شود. اما در مقایسه با تراکنش‌های روزانه ۱۰ تریلیون دلاری دلار آمریکا هنوز یک کسری جزئی برای این کوین وجود دارد.

از طرفی طرفداران فناوری بلاک چین بر این باورند که این کوین می‌تواند پرداخت‌های آنی را با هزینه کمتری انجام دهد. جالب اینجاست که جی پی مورگان از کوین JPM خود در برنامه‌های مختلفی استفاده می‌کند. 

JPMorgan یک سیستم مبتنی بر بلاک چین با نام Onyx دارد که با معرفی یک ویژگی پرداخت قابل برنامه‌ریزی برای توکن خود گام‌های محکمی به سوی تحقق این هدف برداشته است. این سیستم به مشتریان کمک می‌کند تا پرداخت‌های خودشان را برنامه‌ریزی و اتومات کنند، به طوری که پرداخت‌های معوقه خود به خود انجام شود.

ناوین مالا، رئیس جهانی سیستم‌های کوینی در Onyx بیان کرد که Siemens، مستقر در آلمان، قصد دارد از این هفته از سیستم JPMorgan برای راه‌اندازی نقل و انتقالات و رفع شکاف‌های مالی استفاده کند.

معرفی قابلیت برنامه‌ریزی پرداخت‌ها توسط کوین JPM نقطه عطف مهمی برای ارزهای دیجیتال است می‌تواند مدیریت سرمایه و برنامه‌ریزی آن را به شدت آسان کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا