اخبار استخراجاخبار بیت کوین

ماینرهای بیتکوین در ۳۰ روز گذشته ۴ میلیارد دلار درآمد داشتند

افزایش ماینرهای بیتکوین در ۳۰ روز گذشته و بالا رفتن میزان درآمد ماینرها تا ۴ میلیارد دلار در سال


ماینرهای بیت کوین شاهد افزایش قابل توجه درآمد خود بودند زیرا قیمت بیت کوین از دسامبر ۲۰۲۳ به بیش از ۴۵ هزار دلار رسید و توانست بیش از ۲۰ درصد سود را به طرفداران خود بدهد.

این افزایش قیمت باعث افزایش فعالیت ماینرهای بیتکوین شد و در ماه گذشته ماینرها ۴ میلیون دلار کارمزد دریافت کردند.

ویل کلمنته، تحلیلگر کریپتو، خاطرنشان کرد که بیت کوین با کمک کارمزدها در ۳۰ روز گذشته جایگاه خوبی را در میان بلاکچین‌ها به دست آورده است. همین امر باعث شد که ماینرها بتوانند به رقم سالانه بیش از ۴ میلیارد دلار برسند. 

این افزایش قیمت بیت کوین به عنوان یک سیگنال صعودی برای ماینرها و امنیت کل شبکه بیت کوین است. مایک آلفرد، سرمایه‌گذار بیتکوین، در مورد افزایش ماینرهای بیتکوین طی یک دوره ۸ روزه صحبت کرد و اظهار داشت که وال استریت هنگام ارزش‌گذاری، قیمت‌های بالقوه بیت کوین را در نظر نگرفته است. 

وی معتقد است که قیمت بیتکوین می‌تواند تا ۶۰ هزار یا ۱۰۰ هزار دلار نیز برسد. آلفرد گفت که حرکت اساسی در ماینرهای بیتکوین به تازگی شروع شده است و احتمالاً در آینده شاهد پتانسیل بیشتری برای رشد قیمت بیتکوین باشیم.

افزایش ماینرهای بیت کوین در ۳۰ روز گذشته
افزایش ماینرهای بیت کوین در ۳۰ روز گذشته – منبع: Coingape

میز معاملاتی داخلی شرکت CleanSpark Inc

CleanSpark Inc یک شرکت استخراج بیتکوین مستقر در ایالات متحده است و قصد دارد در سال آینده یک میز معاملات داخلی ایجاد کند تا بازده موجودی بیتکوین را بالا ببرد. این شرکت می‌خواهد از ذخایر قابل توجه بیت کوین برای مدیریت مالی بهتر استفاده کند.

زاخاری برادفورد،‌ مدیرعامل شرکت،‌ به شدت روی مزیت مدیریت فعالیت‌های تجاری داخلی تاکید کرد. وی معتقد است که این فعالیت‌های تجاری باید با روند استخراج کنندگان بیتکوین هم‌سو باشد تا از این طریق درآمد خود را بیشتر کند.

نظریه وی با رویکرد Marathon Digital Holdings Inc کاملاً مطابق است زیرا این شرکت نیز از قراردادهای بیتکوین برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های مرتبط با بیت کوین خود استفاده کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا