اخبار بین الملل

کریپتو می‌تواند چیزی شبیه به برند کوکاکولا شود!

چشم‌انداز صرافی OKX برای فراگیر کردن کریپتو مانند کوکاکولا

 

صرافی OKX با مشارکت برند خود، منچستر سیتی، مک لارن و جشنواره فیلم ترایبکا و در حال پیشروی در چشم‌انداز خود برای فراگیر کردن کریپتو مانند کوکاکولاست. مدیر ارشد بازرگانی جهانی در این صرافی، Lennix Lai در این باره توضیحات بیشتری می‌دهد.

چه لیگ برتر باشد، چه فرمول ۱ و یا حتی جشنواره ترایبکا، صرافی OKX حالا دیگر نام مطرحی به حساب می‌آید. لنیکس لای، مدیر ارشد بازرگانی جهانی OKX معتقد است که پتانسیل بیشتری برای ادغام برندهای مطرح دنیا و رمزارزها در زندگی روزمره وجود دارد.

لنیکس لای در مصاحبه خود در مورد تحولات نظارتی در APAC، اهمیت جامعه کریپتو آسیا، نقش هوش مصنوعی در Web3 و اینکه چرا رمزارز می‌تواند کوکاکولای بعدی باشد، صحبت کرد.

لنیکس لای، مدیر ارشد بازرگانی جهانی صرافی OKX
لنیکس لای، مدیر ارشد بازرگانی جهانی صرافی OKX – منبع: Blockhead

لای به ما می‌گوید در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار طوفانی در ایالات متحده ایجاد می‌کند، تنظیم‌کننده‌ها و قانون‌گذاران آسیایی با استقبال بیشتری مواجه می‌شوند. او می گوید: «منطقه APAC از نظر مجوزهای نظارتی از چشم‌انداز بهتری برخوردار است.

هنگ‌کنگ، سنگاپور و ژاپن رژیم‌های مستقلی برای ارزهای دیجیتال دارند و مقررات امنیتی و مالی موجود را اعمال نمی‌کنند که خبرخوبیست. آنها قوانین شفافی دارند و یک جدول زمانی برای پیش‌بینی سرمایه‌گذاری در اختیار افراد قرار می‌دهند.»

آسیا نیز بازار مهمی برای صرافی OKX است. لای می گوید: «OKX در آسیا مستقر است. ما پانصد نفر در هنگ کنگ و چهارصد نفر در سنگاپور داریم.»

«سرمایه در حال بازگشت به آسیا است، و امروز مقررات بسیار بیشتری وجود دارد که باید درک کنیم. ما می‌خواهیم از تخصص خود برای ایجاد یک پلتفرم جهانی استفاده کنیم.»

لای در ادامه توضیح داد که باید مانند یک برند مصرف‌کننده با کریپتو رفتار شود. لای گفت: «ما می‌خواهیم این داستان را بگوییم که رمزارز می‌تواند چیزی باشد که در زندگی روزمره شما زندگی و تنفس می‌کند، مانند کوکاکولا یا هر برند مطرح دیگر.»

او در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که قصد دارد وب3 را وارد زندگی روزمره افراد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا