اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

فعالیت نهنگ‌های ریپل در میان نوسانات این رمزارز

جابجایی ۸۴ میلیون توکن XRP در هنگام روند نزولی بازار ریپل

 

توکن بومی بلاکچین ریپل، XRP، اخیراً میزبان حرکات شدید نهنگ‌ها بوده است. در روز چهارشنبه ۱۳ دسامبر دو تراکنش از سوی نهنگ‌ها انجام شده که طی آن حدود ۸۴ میلیون توکن XRP جابه‌جا کرده و توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران کریپتو در سراسر جهان را به خود جلب کرده‌اند. این تراکنش‌های نهنگ‌های ریپل اهمیت بیشتری پیدا کردند، زیرا در میان حرکات نزولی توکن XRP در ۲۴ ساعت گذشته رخ دادند.

توکن ریپل (XRP) و فعالیت نهنگ‌ها

طبق آخرین داده‌های اعلام شده توسط پلتفرم ردیابی Whale Alert، دو تراکنش مهم و خاص از سوی نهنگ‌های ریپل باعث ایجاد شایعات در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال شده است. این معاملات که در ۱۳ دسامبر انجام شد، منجر به حرکت ۸۳/۹ میلیون توکن XRP در میان رکود بازار ریپل شد.

علاوه بر این، داده‌ها نشان می‌دهند آدرسی که به عنوان نهنگ ریپل شناسایی شده است، یعنی r4wf7enWPx…5XgwHh4Rzn، ۲۳/۹۰ میلیون توکن XRP را به صرافی Bitstamp منتقل کرده است. ارزش توکن‌های منتقل شده به این صرافی متمرکز در زمان نگارش این خبر معادل ۱۴/۶۳ میلیون دلار است.

علاوه بر این، در پی این تراکنش، ۶۰ میلیون توکن XRP از ریپل به آدرس نامعلومی منتقل شد. این تراکنش مهم دیگر باعث گمانه‌زنی‌های قابل توجهی در میان طرفداران بازار کریپتو شد.

ارزش توکن‌های منتقل شده از ریپل به آدرس rP4X2hTa7A…7XZ63sKxv3 در زمان نگارش خبر ۳۶/۶۴ میلیون دلار برآورد شده است. چیزی که این کیف پول را از دیگران متمایز می‌کند این است که این آدرس در هفته گذشته مقدار بسیار زیادی توکن ریپل جمع‌آوری کرده است.

تراکنش‌های این نهنگ ریپل که حدود یک ماه است که انجام می‌شود، می‌تواند بازتابی معمول از تلاش جامعه برای افزایش ارزش توکن XRP باشد.

قیمت ریپل (XRP) کاهش می‌یابد

در زمان نگارش این خبر، قیمت ریپل (XRP) با کاهش ۱/۷۱ درصدی، با حرکت نسبتاً نزولی، به سطح ۰/۶۰۸۰۶ دلار عقب‌نشینی کرده است. حرکت نزولی این ارز دیجیتال سپس ادامه یافت و کاهش هفتگی ۱/۶۹ درصدی داشت. در بازه زمانی ماهانه نیز ریپل کاهش ۷/۳۷٪ داشته است.

کریپتو باربی، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، اخیراً نظرات خود را در مورد توکن XRP بیان کرد و اظهار داشت که کاهش قیمت فعلی بهترین زمان برای جمع آوری توکن ریپل است. او همچنین تاکید کرد که بازار صعودی ریپل می‌تواند به طور غیرمنتظره و بدون اینکه کسی متوجه شود شروع شود.

اگرچه تحلیلگران در تلاش برای ارتقای تکنومیکس XRP بوده‌اند، اشتباه نیست اگر بگوییم که چشم انداز فعلی بازار این ارز دیجیتال همچنان روند نزولی نشان می‌دهد، به خصوص که قیمت امروز برای مدت کوتاهی زیر منطقه ۰/۶۰ دلار باقی مانده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا