اخبار آلت کوین ها

چرا قیمت شیبا اینو کاهش پیدا کرده است؟

سرمایه‌گذاران شیبا اینو امیدوارند که راه‌اندازی موفقیت‌آمیز شیباریوم بتواند موج صعودی دیگری را آغاز کند.

 

در بازار فعلی، توجه‌ها به سمت قیمت شیبا اینو رفته و سرمایه‌گذاران انتظار دارند با توجه به راه‌اندازی قریب‌الوقوع شیباریوم، نوسانات شدیدی داشته باشد. تاکنون، شیبا اینو گاوها را ناامید کرده، چرا که طی روز گذشته ۳ درصد سقوط کرده است.

رالی هفته گذشته میم کوین‌ها به طور مطلق متوقف شده و شاهد کاهش ارزش شدید سایر توکن‌های برتر مانند دوج کوین، پپه و بن شیبا هستیم.

با این حال، داده‌های آنچین نشان می‌دهد که روند نزولی اخیر در شیبا را می‌توان به فروش پلتفرم ورشکسته Voyager نسبت داد و این توکن می‌تواند به‌زودی شاهد روند صعودی دیگری باشد.

پشتیبانی مستمر صرافی‌های Tier-1 مانند بایننس و Crypto.com نیز می‌تواند راه‌های تازه‌ای را برای رالی شیبا اینو فراهم کند.

در همین حال، سونیک کوین که به تازگی وارد دنیای میم کوین‌ها شده، شروع به تغییر مسیر داده، در حالی که میم کوین‌های وال استریت جذابیت خود را حفظ کرده‌اند و می‌توانند جایگزین مناسبی برای شیبا اینو باشند.

روند نزولی شیبا اینو با وجود راه‌اندازی شیباریوم

شیبا اینو پس از تجربه یک رشد قابل توجه ۲۲ درصدی، اکنون با فشارهای نزولی قابل توجهی روبرو شده، و در روز گذشته بیشترین ضرر را در بین ۲۰ دارایی ارزهای دیجیتالی ارزشمند بازار متحمل شده است.

شیبا اینو طی ۲۴ ساعت گذشته کمی بیش از ۳ درصد سقوط کرده و اکنون زیر سطح قیمت ۰/۰۰۰۰۱۰ دلار است. ارزش بازار آن نیز به زیر مرز ۶ میلیارد دلار سقوط کرده است که نشان‌دهنده حرکت نزولی است.

پلتفرم تحلیل تکنیکال TradingView برای توکن شیبا اینو در بازه زمانی روزانه سیگنال فروش داده، که تنها با در نظر گرفتن شاخص‌های میانگین متحرک، این سیگنال فروش قوی‌تر می‌شود.

داده‌های آنچین Lookonchain نشان می‌دهد که مسیر نزولی شیبا اینو در چند روز گذشته می‌تواند نتیجه فروش پلتفرم Voyager باشد. این صرافی ورشکسته رمزارز در تلاش برای بازگرداندن وجوه مشتری، ۱۴/۴ میلیون دلار توکن شیبا اینو را در ۷ روز گذشته فروخته است.

خبر خوب برای گاوها این است که در صرافی Voyager مقدار قابل توجهی توکن شیبا باقی نمانده است. بنابراین، کارشناسان در مورد چشم‌انداز کوتاه‌مدت شیبا اینو خوش‌بین هستند، و اندرو گریفیث، تریدر ارزهای دیجیتال، معتقد است که اصلاحات اخیر در واقع فرصت‌های خرید بسیار خوبی را ارائه کرده است.

تحلیلگر دیگری معتقد است که اگر این میم کوین موفق شود قیمت ۰/۰۰۰۰۱۰۸ دلار را به‌عنوان تارگت نگه دارد، می‌تواند توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کند و به یک پامپ قوی دیگر منجر می‌شود.

سرمایه‌گذاران شیبا اینو امیدوارند که راه‌اندازی موفقیت‌آمیز شیباریوم بتواند موج صعودی دیگری را آغاز کند.

مبادلات عمده نیز در باند شیباریوم در حال جهش هستند. Crypto.com دیروز اعلام کرد که LEASH، توکن دیگری از اکوسیستم Shiba Inu را در پلتفرم خود فهرست کرده است. بایننس همچنین زمانی که شیبا اینو را به عنوان یک دارایی وثیقه تأیید کرد و سقف معاملات خارج از بورس خود را افزایش داد، تقویت زیادی به SHIB داد.

پیش‌فروش موفقیت‌آمیز سونی کوین (SONIK)–آیا سونیک کوین می‌تواند جایگزین مناسبی برای شیبا اینو باشد؟

اگرچه شیبا اینو تیتر خبرها شده، اما تنها کوینی نیست که توجه سرمایه‌گذاران میم کوین را به خود جلب کرده است.

سونیک کوین یک میم کوین جدید است که به تازگی مرحله پیش‌فروش عمومی خود را راه‌اندازی کرده و به این ترتیب به سرمایه‌گذاران اولیه اجازه داده تا تنها با ۰/۰۰۰۰۱۴ دلار بتوانند روی این میم کوین سرمایه‌گذاری کنند.

سازندگان سونیک کوین ۵۰ درصد از کل عرضه توکن را به پیش‌فروش اختصاص داده‌اند و سقف آن چیزی بیش از ۲ میلیون دلار تعیین شده است.

علاوه بر این، سازندگان ۱۰ درصد از عرضه توکن را برای ارائه نقدینگی DEX پس از راه‌اندازی کنار گذاشته‌اند–که استراتژی آنها برای به حداقل رساندن نوسان قیمت است.

همانطور که از نامش پیداست، سونیک کوین از شخصیت محبوب بازی‌های ویدیویی Sonic the Hedgehog الهام گرفته شده، که به نظر می‌رسد علاقه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند.

پیش‌بینی رشد ۱۰ درصدی وال استریت میمز 

یکی دیگر از میم کوین‌هایی که سرتیتر خبرها را به خود اختصاص داده، وال استریت میمز (Wall Street Memes) است که پیش‌فروش آن همچنان به ایجاد هیاهو در بازار ادامه می‌دهد. این توکن اکنون در کمتر از ۳ ماه از مرز ۲۴ میلیون دلار عبور کرده است.

کارشناسان بر این باورند که این توکن حتی پس از راه‌اندازی نیز به رشد انفجاری خود ادامه خواهد داد و یوتیوبرهای محبوبی مانند Crypto Dose این توکن را میم کوین انفجاری بعدی می‌نامند.

حرکت صعودی قیمت این میم کوین تعجب‌آور نخواهد بود چرا که وال استریت میمز در حال حاضر توجه سرمایه‌گذاران بزرگ را به خود جلب کرده است. یک نهنگ اخیراً توکن‌های WSM به ارزش ۴۶۰ اتریوم خریداری کرده است که مجموعاً بیش از ۱ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا