اخبار تکنولوژی

تبلیغ ببینید و توکن BAT جایزه بگیرید!

توکن BAT چیست و چگونه کار می‌کند؟

 

توکن BAT به عنوان یک پروژه معروف در دنیای ارزهای دیجیتال سر و صدایی به پا کرده است. Basic Attention Token تبلیغات اینترنتی و اکوسیستم توکن مبتنی بر مرورگر را با هدف ایجاد تعامل بین کاربران، ناشران و تبلیغ کنندگان ارائه می‌دهد. در این خبر کوتاه به معرفی ساز و کار توکن BAT می‌پردازیم.

توکن BAT چیست؟

Basic Attention Token یک پروژه رمزنگاری است که توسط مرورگر Brave پشتیبانی می‌شود. این پروژه در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و ماموریت دارد که به اشتراک‌گذاری تبلیغات دیجیتال و درآمدهای حاصل از آن تبلیغات را تنظیم کند. افراد می‌توانند از BAT برای پاداش دادن به کاربران مرورگر و همچنین تماشای تبلیغات یا بستن آن‌ها کمک بگیرند.

BAT از طریق مرورگر Brave با کاربران تعامل دارد. کاربران Brave این امکان را دارند که تبلیغات را تماشا کنند یا حتی آن‌ها را ببندند. اگر کاربران تبلیغات را تماشا کنند، توکن BAT می‌گیرند که کانال بازاریابی موثرتری برای تبلیغ‌کنندگان است.

مرورگر Brave داده‌های کاربران را جمع آوری می‌کند تا تبلیغات موثرتری برای تبلیغ کنندگان داشته باشد. با این حال این فرآیند جمع‌آوری بدون رضایت کاربر انجام نمی‌شود. افرادی که انتخاب می‌کنند تبلیغ ببینند و از اطلاعاتشان استفاده شود، توکن BAT را دریافت می‌کنند.

مزایا و موارد استفاده از توکن BAT

Basic Attention Token مدل‌های تبلیغاتی سنتی را به چالش می‌کشد و به کاربران این فرصت را می‌دهد که در ازای تماشای تبلیغ جایزه بگیرند. در واقع با این کار کمپین‌های تبلیغاتی شخصی و هدفمندتری شکل می‌گیرد.

Basic Attention Token و BAT حریم خصوصی کاربر را اولویت کار خودشان قرار می‌دهند. کاربران دسترسی ناشناس و شخصی به تبلیغ‌کنندگان دارند. این سرویس یک مدل متمرکز برای حریم خصوصی آنلاین کاربر را ارائه می‌کند.

این سرویس خدمات موثرتری برای تبلیغ‌کننده و کاربر فراهم می‌کند زیرا کاربر برای تماشای تبلیغات پاداش می‌گیرد و تبلیغ کننده نیز می‌تواند تبلیغ خود را با بهترین روش در معرض دید همه قرار دهد. 

علاوه بر این، BAT تنها به تبلیغات محدود نمی‌شود. این توکن برای استفاده در یک اکوسیستم آنلاین گسترده در آینده طراحی شده است. کاربران می‌توانند از این توکن برای کمک به سازندگان محتوا یا خرید محتوای دیجیتالی مختلف کمک بگیرند.

چگونه پس از خرید توکن‌ها را ذخیره کنیم؟

استفاده از یک کیف پول امن برای ذخیره توکن‌های BAT پس از خرید اهمیت بالایی دارد. شما می‌توانید BAT را با استفاده از کیف پول های دیجیتالی مختلف مانند Brave Wallet، کیف پول سخت‌افزاری و کیف پول کاغذی ذخیره کنید.

Brave یک کیف پول یکپارچه را در مرورگر خود ارائه می‌کند. شما می‌توانید از این کیف پول برای ذخیره BAT و سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنید. البته کیف پول‌های سخت‌افزاری یکی از امن‌ترین روش‌های ذخیره سازی توکن BAT است. 

به عنوان مثال، کیف پول‌های سخت‌افزاری Ledger Nano S، Ledger Nano X یا Trezor BAT تمام ارزهای دیجیتال را به صورت آفلاین ذخیره می‌کنند و کلیدهای خصوصی در جای امنی نگهداری می‌شود.

علاوه بر این دو گزینه، می‌توانید از گزینه‌های زیر برای ذخیره‌سازی این استفاده کنید:

کیف پول موبایل: این کیف پول‌ها روی گوشی موبایل اجرا می‌شوند. می‌توانید توکن BAT را روی دستگاه تلفن همراه خود ذخیره کنید. البته ناگفته نماند که دستگاه‌های تلفن همراه در برابر حملات سایبری آسیب‌پذیر هستند، بنابراین موارد ایمنی را در نظر بگیرید.

کیف پول‌های دسکتاپ: این کیف پول‌ها روی سیستم و کامپیوتر نصب می‌شوند و کلید خصوصی را داخل کامپیوتر ذخیره می‌کنند. برای استفاده از این کیف پول‌ها بهتر است رمز عبور قوی و آنتی ویروس داشته باشید.

کیف پول آنلاین: این کیف پول‌ها روی مرورگرهای اینترنتی هستند. این کیف پول‌ها در برابر خطرات امنیتی آسیب‌پذیرند و برای ذخیره‌سازی کوتاه‌مدت کاربرد بیشتری دارند. 

کیف پول کاغذی: این کیف پول‌ها در واقع یک روش ذخیره‌سازی هستند و کلید خصوصی توکن‌های BAT روی یک تکه کاغذ فیزیکی نوشته می‌شود. کیف پول‌های کاغذی در برابر حملات سایبری در امان هستند و یک گزینه امن برای ذخیره‌سازی آفلاین به حساب می‌آیند.

کیف پول Brave Rewards: هنگام استفاده از مرورگر Brave می‌توانید توکن BAT را در کیف پول Brave Rewards ذخیره کنید. این کیف پول توکن BAT به دست آمده از تماشای تبلیغات و اهدای BAT به وب‌سایت‌های درون مرورگر را داخل کیف پول خود ذخیره می‌کند.

انتخاب کیف پول بر اساس ترجیح شخصی، امنیت و سهولت در استفاده است اما نباید حفظ امنیت اطلاعات کلید خصوصی و کیف پول را نادیده گرفت. کاربران باید از رمزعبورهای قوی استفاده کنند و اقدامات امنیتی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای را در نظر بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا