اخبار آلت کوین ها

آیا دوج کوین به لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر برمی‌گردد؟

دوجکوین در حال حاضر جایگاه خوبی در لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر ندارد و نسبت به چین لینک و اولنچ پایین‌تر است.

 

دوج کوین در لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر است اما در حال حاضر پس از چین لینک و اولنچ قرار دارد و جایگاهش در خطر است. 

علی‌رغم اینکه اکثر آلتکوین های با ارزش بالا در لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر در هفت روز گذشته سودهای دو رقمی ثبت کرده‌اند، دوجکوین تنها اندکی روند صعودی خود را حفظ کرد و قیمت آن ۵ درصد افزایش یافت. 

در حال حاضر احساسات بازار نسبت به دوجکوین ناپایدار است و برخی از نهنگ‌ها از این فرصت به نفع خودشان استفاده می‌کنند. یک نهنگ در دو برداشت همزمان از صرافی رابین هود، ۲۵۰ میلیون دوجکوین را فلیپ کرد (به معنی خرید زیاد با قصد فروش مجدد) که انباشتگی را نشان می‌دهد. آدرس دریافت کننده اکنون دارای ۳,۱۵۸,۹۳۳,۴۲۲ دوجکوین است که در زمان انتشار این خبر به ۲۵۵/۵۸ میلیون دلار تبدیل می‌‎شود.

موانع بازگشت دوج کوین به لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر

رقبای اصلی دوجکوین چین لینک و اولنچ هستند و این دو ارز دیجیتال دوج کوین را کنار زدند، به طوری که دوجکوین در حال حاضر پایین‌تر از این دو ارز دیجیتال در لیست رمزارزها قرار دارد. در این میان، اولنچ بیش از یک میلیارد دلار حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرده است. 

حجم معاملات روزانه دوجکوین ۵۶۸,۰۲۳,۹۴۷ دلار است و سفارشات فروش در انتظار روی سطح ۳۰۸ میلیون دلار قرار دارد. با وجود فعالیت نهنگ‌ها در شبکه اثبات کار (Proof of Work)، دوج کوین بالاتر از ناحیه حمایتی ۰/۰۸ معامله می‌شود و حجم معاملات روزانه دوجکوین به ۰/۰۸۳۱ دلار کاهش یافته است. 

شاخص قدرت نسبی دوجکوین (RSI) عدد ۵۳ را نشان می‌دهد که حاکی از آرامش سرمایه گذاران است. در حالی که دوجکوین با ارزش بازار ۱۱/۵۵ میلیارد دلاری، شانس صعود به جایگاه بالاتر از توکن LINK را دارد، بازپس‌گیری رتبه دهم به دلیل شکافی نزدیک به ۳ میلیارد دلار در مقایسه با ۱۴/۴۶ میلیارد دلار AVAX، کمی چالش‌برانگیز خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا