اخبار اتریوم

اتریوم استیک کن و پول دربیار

در حال حاضر بیش از ۲۴/۳ میلیون اتریوم که بیش از ۲۰٪ کل عرضه است، استیک شده است.

 

میزان اتریوم استیک شده در شبکه می‌تواند دو برابر مقدار ذخیره شده در صرافی‌های متمرکز باشد. با این حال، در حالی که روایت‌ها در مورد استیکینگ اتریوم همچنان در حال تقویت است، این روند بر کاهش قیمت این دارایی تأثیر مستقیم ندارد. با کاهش مقدار اتریوم در مبادلات، به نظر می‌رسد که این رمزارز بیشتر به سمت حضانت فردی و استیکینگ در حرکت است.

افزایش استیکینگ اتریوم

در ۲۸ آگوست، لارک دیویس یوتیوبر رمزارز به دو نمودار جدید پلتفرم Glassnode اشاره کرد. نمودارها میزان تعادل در استیکینگ را کمی بیشتر از ۲۸ میلیون اتریوم و کاهش مانده مبادله را ۱۴/۷ میلیون اتریوم نشان می‌دهند.

هرچند در میان آمار منتشر شده تناقض‌هایی وجود دارد، اما روند کلی واضح است. پلتفرم Glassnode از اواسط سال ۲۰۲۰ در صرافی‌ها کاهش بیش از ۵۰ درصدی اتریوم را در سه سال گذشته نشان داده است.

بر اساس گزارش پورتال Ultrasound.Money در حال حاضر بیش از ۲۴/۳ میلیون اتریوم که بیش از ۲۰٪ کل عرضه است، استیک شده است. با قیمت‌‌‌‌‌‌‌های فعلی و در وضعیت بازار نزولی فعلی، ارزش آن ۴۰ میلیارد دلار است.

پلتفرم Nansen رقم کمی بالاتر از ۲۶/۱ میلیون اتریوم را گزارش می‌دهد که می‌تواند یک رکورد جدید در نظر گرفته شود. علاوه بر این، تراکنش سپرده‌های استیک شده در حال حاضر مجموع را در بالاترین حد به عنوان رکورد جدید نگه می‌دارند و از میزان تراکنش‌های برداشت پیشی گرفته است.

ارزش اتریوم

پلتفرم استیکنیگ لیدو با حدود یک سوم کل سهام، بیشترین سهم را در اختیار دارد. ۸/۳ میلیون اتریوم آن تقریباً ۱۴ میلیارد دلار با قیمت‌های فعلی ارزش دارد. Rocket Pool حدود ۸۰۰هزار اتریوم دارد که حدود ۳٪ از کل مبلغ را تشکیل می‌دهد.

کوین‌بیس، بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده سهام متمرکز مبادلات، ۹ درصد از کل ارزش را با ۲/۳۷ میلیون اتریوم در اختیار دارد. بایننس که کارمزد کمتری دریافت می‌کند، ۴/۶ درصد یا ۱/۲ میلیون اتریوم استیک شده دارد. با وجود این ویژگی اساسی افزایش اتریوم، قیمت‌ها همچنان پایین باقی مانده‌اند. اتریوم در حال حاضر حدود ۱۶۵۰ دلار معامله می‌شود. قیمت‌ها در هفته گذشته حرکت اندکی را نشان دادند و سطح حمایت جدید را حفظ کردند. اتریوم در ماه گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته و نسبت به اوج خود در نوامبر ۲۰۲۱، حدود ۶۶ درصد کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا