اخبار تحلیلی

رشد کوین‌های مایرو و بانک

پروژه میمکوین Frog Wif Hat فهرست شد


فصل میمکوین ها فرا رسیده و پروژه‌های بی شماری دستاوردهای نجومی را تجربه می‌کنند. اکوسیستم سولانا موفقیت قابل توجهی داشت و مایرو (Myro) و بانک (Bonk) امروز بیش از ۲۰ درصد رشد داشتند.

در همین حال، میمکوین جدید Frog Wif Hat بازار طوفانی را به خود اختصاص داده است، بیش از ۱۳۰ درصد افزایش قیمت داشت و بیش از هزار خریدار را در ۱۲ ساعت اول خود جذب کرد.

افزایش میمکوین ها در اکوسیستم سولانا

در ۲۴ ساعت گذشته، اکوسیستم سولانا با افزایش بیش از ۲۰ درصدی کوین‌های بومی مایرو و بانک، شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی بود. شایان ذکر است که پمپ کلی قیمت سولانا با ۸/۴۱ درصد، باعث شد که ارزش بازار آن ۴/۱ میلیارد دلار افزایش پیدا کند و حجم معاملات با افزایش ۱۹۷ درصدی به ۲/۷ میلیارد دلار رسیده است. 

تحلیلگرانی مانند Steph Is Crypto و Universol بینش‌های صعودی و الگوهای شکست ناحیه مقاومت را در مورد مایرو پیش بینی می‌کنند.

موج میمکوین ها در اکوسیستم سولانا
موج میمکوین ها در اکوسیستم سولانا – منبع: TradingView

بازی Catch-up بانک

تحلیلگر مشهور، کالئو، بانک را به‌عنوان بزرگ‌ترین میمکوین سولانا می‌بیند و معتقد است بانک به دلیل ارزش بازار پایین‌تر نسبت به شیبا اینو اتریوم، بازی‌های جدید را ارائه می‌کند. 

روند قیمت توکن بانک
روند قیمت توکن بانک – منبع: TradingView

به علاوه، تحلیلگر تریدینگ ویو، imanofsky7، سود ۶۲ درصدی را برای بانک پیش‌بینی می‌کند و بر این باور است که توکن بانک وارد کانال صعودی می‌شود. بانک در حال حاضر شتاب بیشتری به دست آورده و از زمان تحلیل اولیه، ۲۹ درصد صعود کرده است.

میمکوین جدید Frog Wif Hat 

کوین جدید Frog Wif Hat طوفانی در بازار میمکوین‌ها به پا کرد و در ۱۲ ساعت اول معاملات خود ۱۴۳ درصد افزایش داشت. 

روند قیمت میمکوین جدید Frog Wif Hat
روند قیمت میمکوین جدید Frog Wif Hat – منبع: TradingView

میم کوین جدید Frog Wif Hat ابتدا در فرانسه راه‌اندازی شد، و ارزش بازار آن ۱/۲ میلیون دلار است. به علاوه، این کوین در مراحل اولیه بیش از هزار سفارش خرید را ثبت کرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا