اخبار NFT

مزایای شرکت هواپیمایی لوفت هانزا برای مسافرانی که NFT جمع‌آوری می‌کنند

امتیازات ویژه شرکت لوفت هانزا برای مسافران هوایی

 

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا برای مسافرانی که NFT جمع‌آوری می‌کنند در شبکه پالیگان خدماتی را ارائه می‌کند. بر اساس برنامه Uptrip لوفت هانزا برای مسافرانی که مجموعه‌ای از کارت‌های معاملاتی مبتنی بر NFT را جمع‌آوری می‌کنند، هدیه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

گروه لوفت هانزا، شرکت مادر یکی از بزرگترین خطوط هوایی جهان، امروز از راه‌اندازی عمومی برنامه مبتنی بر NFT خبر داد که به مسافرانی که کلکسیون‌های NFT دارند مزایایی ارائه می‌دهد.

همه خطوط هوایی این گروه–که شامل لوفت هانزا، اتریش ایرلاینز، خطوط هوایی بین‌المللی سوئیس و سایر خطوط هوایی می‌شود–در برنامه Uptrip شرکت می‌کنند و به مسافران اجازه می‌دهند هنگام پرواز با یکی از خطوط هوایی، کارت‌های معاملات دیجیتال را جمع‌آوری کنند.

موضوع کارت‌ها بر اساس مقاصد خاص، هواپیماهای مورد استفاده در ناوگان خطوط هوایی مربوطه و حتی تعطیلات است.

کاربران Uptrip می‌توانند با جمع‌آوری تمام کارت‌های مورد نیاز برای مجموعه‌ها، امتیازات ویژه خطوط هوایی، از جمله Wi-Fi رایگان در پرواز، دسترسی به سالن‌های فرودگاه، مسافت‌های هوایی قابل بازخرید، و موارد دیگر را در خطوط هوایی فراهم کنند. Uptrip همچنین در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن یک ویژگی معاملاتی است که به کاربران اجازه می‌دهد هر شکافی را در مجموعه خود پر کنند.

Uptrip از گروه نوآوری لوفت هانزا خارج شده و بر روی پالیگان، یک شبکه مقیاس‌پذیری اتریوم ساخته شده است. این شرکت گفت که Uptrip قبلا به صورت نرم راه‌اندازی و با بیش از ۲۰ هزار کاربر آزمایش شده بود که در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار کارت تجارت دیجیتال را جمع‌آوری کردند.

گروه لوفت هانزا در حال حاضر حدود ۳۶ میلیون عضو در برنامه Miles and More دارد. این برند یکی از جدیدترین برندهایی است که از Polygon استفاده می‌کند، که تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تری را نسبت به شبکه اصلی اتریوم ممکن می‌سازد. به عنوان مثال، استارباکس برنامه وفاداری خود را با NFT ها راه اندازی کرده است، در حالی که نایکی، مک دونالد، ردیت و کوکاکولا نیز برنامه‌هایی برای اجرا روی شبکه پالیگان دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا