اخبار صرافی هااخبار قانون‌گذاری

حذف احتمالی کاردانو از صرافی رابین هود

احتمال حذف کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و پالیگان (MATIC) از صرافی رابین هود


کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و پالیگان (MATIC) به دلیل
شکایت اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در خطر حذف از پلتفرم معاملاتی رابین هود قرار دارند.

کاردانو، سولانا و پالیگان در بحبوحه اقدامات قانونی اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده با احتمال حذف از پلتفرم معاملاتی رابین هود مواجه هستند.

بر اساس گزارش بلومبرگ صرافی رابین هود گفته است که می‌تواند توکن‌های دخیل در شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار علیه دو پلتفرم معاملاتی پرچمدار ارزهای دیجیتال، یعنی بایننس و کوین بیس را حذف کند.

در صورتی که یک رمزارز از ابتدا با کاربری وثیقه یا اوراق بهادار ایجاد شده باشد و در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ثبت نشده باشد، صرافی‌های مستقر در ایالات متحده مانند رابین هود از نظر قانونی نمی‌توانند به کاربران اجازه دهند آن‌ها را معامله کنند. بنابراین، اگر شکایت SEC موفقیت‌آمیز باشد، رابین هود ممکن است مجبور شود این ارزهای دیجیتال را از فهرست خود حذف کند تا با قوانین اوراق بهادار ایالات متحده مطابقت داشته باشد.

این کمیسیون ادعا می‌کند که طیف وسیعی از رمزارزهایی که حجم معاملات بالایی دارند، از جمله کاردانو، سولانا و پالیگان، اوراق بهاداری هستند که ثبت آنها به درستی انجام نشده است. 

حذف احتمالی کاردانو از صرافی رابین هود کمتر از یک سال پس از اضافه شدن این رمزارز به این پلتفرمبین هود صورت می‌گیرد. این کارگزاری آنلاین، که در فهرست نزدک ثبت شده است، در سپتامبر ۲۰۲۲ از ارز دیجیتال کاردانو پشتیبانی کرد. این حرکت بخشی از پروژه گسترش خدمات رابین هود در حوزه کریپتو در آن سال بود. 

این صرافی در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه ارزهای دیجیتالی را آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا