اخبار بیت کوینخبر فوری

پیش‌بینی جنجالی پیتر شیف از روند قیمت بیت کوین در آینده: سقوط بیت کوین به زیر سطح ۴۰۰۰ دلار

پیتر شیف، مدیر عامل یورو پاسیفیک کپیتال (Euro Pacific Capital) و منتقد بسیار سرسخت بیت کوین (BTC)، بار دیگر کاهش شدید ارزش بزرگترین ارز دیجیتال جهان را پیش‌بینی می‌کند.

شیف در توییتی که امروز منتشر کرد، این موضوع را مطرح کرده است که بیت کوین (BTC) به زودی به زیر سطح ۴۰۰۰ دلار خواهد رسید.

آخرین توییت شیف در پاسخ به اظهار نظر مایکل سایلر، مدیرعامل MicroStrategy بود که همواره از حامیان اصلی بیت کوین (BTC) بوده است.

سیلور توییت کرده بود که بیت کوین برای برندگان است. شیف در پاسخ به او، ارتباط بیت کوین با سهامداران MicroStrategy را زیر سوال برد.

او در پاسخ به کاربری که پیش‌بینی نزولی ناموفق شیف از سال ۲۰۱۸ را یادآوری کرده بود، پیشنهاد کرد که قیمت این ارز دیجیتال پرچمدار همچنان می‌تواند تا سطح ۳۸۰۰ دلار سقوط کند.

شیف در توییتی در دهم مارس این موضوع را مطرح کرد که موجی از ورشکستگی‌های مرتبط با بلاک چین به زودی روی ارزهای دیجیتال تأثیر خواهد گذاشت و زمستان کریپتو ادامه پیدا خواهد کرد. او از فالوورهای خود در توییتر خواست بیت کوین خود را بفروشند و به جای آن طلا بخرند.

البته نظرات شیف در رابطه با روند نزولی قیمت بیت کوین (BTC) چندان هم تعجب‌آور نیست. او یکی از منتقدان دیرینه این رمزارز بوده است و از همان روزهای اول مکررا مرگ آن را پیش‌بینی کرده است. در واقع، شیف سالهاست که درباره سقوط قریب‌الوقوع بیت کوین هشدار می‌دهد.

علیرغم پیش‌بینی‌های وحشتناک شیف، بیت کوین ثابت کرده است که دارایی انعطاف‌پذیری است.

این رمزارز چندین نوسان قیمت قابل‌توجه را در طول سال‌ها تجربه کرده است، اما همیشه موفق شده به عقب برگردد.

در مقابل، علیرغم تداوم انعطاف‌پذیری بیت کوین، شریف همچنان منتقد سرسخت بیت کوین مانده است. او پیشنهاد کرده که بزرگترین ارز دیجیتال ارزش واقعی ندارد و از سرمایه‌گذاران خواسته است که به جای آن روی طلا سرمایه‌گذاری کنند.

باید منتظر بود و دید که آیا آخرین پیش‌بینی شیف محقق خواهد شد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا