اخبار بیت کوین

پیش‌بینی سرمایه‌گذاران از بیتکوین تا ۷ سال آینده چقدر است؟

پیش‌بینی بیتکوین ۷۵۰ هزار دلاری تا هفت سال آینده

 

آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار و مدیر SkyBridge Capital که در حوزه کریپتو فعال است، از طریق پلتفرم X (توییتر سابق) درباره شایعات مبنی بر پیش‌بینی قیمت بیت کوین ۳۱ میلیون دلاری در پی تایید صندوق ETF اسپات بیت کوین اظهار نظر کرد.

در همان پست X، اسکاراموچی برداشت فعلی خود را در مورد چگونگی افزایش قیمت بیتکوین در چند سال آینده به اشتراک گذاشت.

بیتکوین۷۵۰ هزار دلاری تا پایان دهه 

اسکاراموچی در پاسخ به درخواست جیسون ویلیامز، سرمایه‌گذار و کارآفرین، شریک مورگان کریک دیجیتال، اظهار داشت که این پیش‌بینی هرگز از سوی او مطرح نشده که قیمت بیتکوین به ۳۱ میلیون دلار برسد و بدیهیست که اشتباه تایپی بوده است.

با این حال، اسکاراموچی، معتقد است که در چرخه صعودی بعدی بیت کوین ممکن است به ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار دلار برسد و تا پایان این دهه بیت کوین به ۷۵۰هزار دلار می‌رسد.

اسکاراموچی به قدرت ETF بیتکوین اعتقاد دارد

به نظر می‌رسد، طبق بیانیه اخیر اسکاراموچی، به محض تایید پرونده ETF اسپات بیتکوین که توسط بلک راک به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارسال شده است، قیمت بیتکوین افزایش خواهد یافت. بلک راک بزرگترین صندوق مدیریت دارایی در جهان با تریلیون‌ها دلار دارایی است.

اخباری توسط برخی رسانه‌های کریپتو، و سپس توسط رسانه‌های اصلی مانند رویترز و بلومبرگ منتشر شد مبنی بر اینکه تنظیم‌کننده اوراق بهادار ایالات متحده این پرونده را تایید کرده است. سپس قیمت بیتکوین تقریباً ۱۰ درصد افزایش یافت و به سطح مهم ۳۰ هزار دلار رسید.

با این حال، به محض اینکه رئیس بلک راک، لری فینک این شایعه را رد کرد و گفت که پرونده ETF بیت کوین iShares آنها هنوز در حال بررسی است، بیتکوین تقریباً ۸٪ کاهش یافت. 

این هفته، مایک نووگراتز، گورو مالی و رئیس صندوق Galaxy Digital به CNBC گفت که انتظار دارد اولین ETF بیت کوین در سال جاری تصویب شود.

رابرت کیوساکی انتظار دارد که بیت کوین به ۱۳۵ هزار دلار برسد 

نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» اخیراً درباره روند قیمت ارز دیجیتال پرچمدار بیت کوین اظهار نظرهایی کرده است. کیوساکی نوشت که در حال حاضر بیت کوین در مرحله آزمایش قیمت ۳۰ هزار دلار است اما او انتظار دارد که توقف بعدی آن ۱۳۵ هزار دلار باشد. او همچنین به دیگر دارایی‌های امن مورد علاقه خود—طلا و نقره اشاره کرد.

طلا، طبق گفته‌های رابرت کیوساکی، به زودی به بالای ۲۰۰۰ دلار خواهد رسید و سپس به ۳۷۰۰ دلار افزایش خواهد یافت. او معتقد است نقره از ۲۳ دلار به ۶۸ دلار در هر اونس خواهد رسید. به گفته وی، دلیل این امر این است که به دلیل چاپ دلار اضافی در سه سال گذشته ارزش خود را از دست می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا