اخبار آلت کوین ها

کارگردان نتفلیکس متهم به خرید ۴ میلیون دلار دوجکوین با بودجه سریال Conquest

گفته می‌شود کارل اریک رینش از بودجه سریال برای مصارف شخصی استفاده کرده است.

 

یک کارگردان نتفلیکس به نام کارل اریک رینش به این متهم شده که ۴ میلیون دلار از بودجه اختصاص داده شده به سریال Conquest را برای خرید ارز دیجیتال دوجکوین (DOGE) مصرف کرده است. 

به گزارش نیویورک تایمز، پول بودجه نتفلیکس برای تامین مالی سریال علمی تخیلی Conquest در نظر گرفته شده بود، اما در عوض توسط کارگردان کارل اریک رینش، که برای فیلم 47 Ronin معروف است، برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال استفاده شد. 

طبق گزارش نیویورک تایمز، نتفلیکس تقریباً ۵۵ میلیون دلار برای ساخت سریال جدید اختصاص داده است. با این حال، در ابتدا، این شرکت تنها ۴۴/۳ میلیون دلار به تیم پروژه داد. بعداً، رینش اصرار کرد که نتفلیکس ۱۱ میلیون دلار اضافی به بودجه اختصاص دهد و ادعا کرد که این پول برای تهیه وسایل مورد نیاز است. 

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، این کارگردان سپس تصمیم گرفت ۱۱ میلیون دلار اضافی صادر شده توسط شرکت را صرف سرمایه‌گذاری شخصی کند. از این بودجه اضافی، او ۱۰/۵ میلیون دلار را برای خرید سهام در نهادهای ناشناخته هزینه کرده است که حداقل ۶ میلیون دلار ضرر داشته است. 

در مرحله بعد، کارل اریک رینش به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال روی آورد و تنها حدود ۴ میلیون دلار از بودجه اضافی ۱۱ میلیون دلاری باقی مانده بود. بنا به گزارش نیویورک تایمز، او تصمیم گرفت بقیه را در دوجکوین (DOGE) از طریق صرافی کراکن سرمایه‌گذاری کند، و پوزیشن خود را در ماه مه ۲۰۲۱ بست و ۲۳ میلیون دلار سود کسب کرد. 

به گفته یک حسابدار دادگاهی که توسط همسر سابق این کارگردان برای پرونده طلاق استخدام شده بوده، رینش تقریباً ۹ میلیون دلار از درآمد خود را صرف مبلمان لوکس، لباس‌های برند، ساعت‌هایی به ارزش بیش از ۳۸۰ هزار دلار، پنج اتومبیل رولزرویس و یک فراری کرده است. 

رینش ادعا می‌کند که تمامی این خریدها به عنوان وسایل مورد نیاز برای سریال Conquest انجام شده است. تا زمان نگارش این خبر، روند قانونی بین این کارگردان و نتفلیکس ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا