اخبار بیت کوین

احتمال بیت کوین ۳۰ هزار دلاری پیش از نزولی شدن مجدد بازار

طی تحقیقات جدید پیش‌بینی می‌شود که بیت‌کوین احتمالاً قبل از فروش انبوه برای تکمیل بازار نزولی خود، ۵۰ درصد دیگر افزایش قیمت خواهد داشت. شرکت بازرگانی QCP Capital در آخرین نسخه خبرنامه خود The Crypto Circular به افرادی که معتقدند زمستان کریپتو به پایان رسیده است هشدار داد.

 

هشدار تحقیقات جدید درباره فروش نهایی موج پنجم

بیت‌کوین با حفظ سطوح حمایتی جدیدی که در روند صعودی یک هفته‌ای خود به طور ناگهانی اصلاح شد، و با رسیدن به رقم ۲۱۶۵۰ دلار همه را شگفت‌زده کرده است. علیرغم سوءظن گسترده در مورد این حرکت طراحی شده، BTC/USD به خطوط روند کلیدی و نقاط قیمت روانشناختی برگشته است.

شرکت QCP، هنوز مقدار زیادی سوخت برای ارسال جفت به سطح بالاتر دارد، اما این به این معنی نیست که بازار نزولی تمام شده و دیگر خبری از کاهش قیمت نیست. طبق آخرین آپدیت تحلیل بلندمدت امواج الیوت (Elliott Wave)، روند صعودی فعلی موج چهارم را برای بیت‌کوین به ارمغان می‌آورد که اساساً یک حرکت تسکینی برای بازار نزولی به حساب می‌آید.

در این مقاله آمده است: «اشتباه نکنید، آنچه اکنون در بازارهای ریسک مشاهده می‌کنیم، ویژگی‌های موج چهارم است. ما به دیدگاه خود پایبند هستیم که این جهش از پایین‌ترین سطح در نوامبر ۲۰۲۲، فقط یک جهش اصلاح موج چهارم محسوب می‌شود و یک فروش نهایی موج پنجم را در پیش داریم.»

آنچه که چارت قبلی در ماه دسامبر نشان می‌دهد، با آمدن موج پنجم، بیت‌کوین و اتر به‌طور بالقوه به زیر قیمت کف سال ۲۰۲۲ سقوط می‌کنند.

چارت مشروح ETH/USD
چارت مشروح ETH/USD – منبع: QCP Capital

در ادامه این مقاله آمده است: «توسعه‌ای که در حال حاضر در سال ۲۰۲۳ شاهد آن هستیم، در پارامترهای موج چهارم قرار می‌گیرد، حتی اگر برخی از سطوح کوتاه‌مدت تکنیکال را شکسته و از آن عبور کرده باشد که نتیجه آن ایجاد تکانه گاوی افزایشی در نمودار بوده.»

تئوری امواج الیوت بیان می‌کند که سطوح اصلاحی فیبوناچی ۲۰٪، ۳۸/۲٪ و ۵۰٪ در موج چهارم از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. از آنجایی که قیمت بیت‌کوین تقریباً ۲۰٪ نسبت به پایین‌ترین سطح کلان اخیر اصلاح شده است، دو هدف قیمتی باقی مانده رسیدن به رقم ۲۷۱۰۰ و ۳۱۸۵۰ دلار است.

شرکت QCP گفت: «از نظر فنی تا زمانی که این سطوح شکسته نشوند، موج چهارم هنوز در جریان است و ایجاد موج پنجم نهایی هم برای بازارهایی که پایین‌ترین سطح قیمت را رد می‌کنند، کاملا محتمل است.»

مجمع جهانی اقتصاد اقدامات متزلزل پرایس اکشن بیت کوین را همراهی می‌کند

به گزارش کوین تلگراف، در روزهای اخیر رفتار معاملاتی «صرفاً صعودی» بیت کوین جای خود را به تثبیت قیمت داده است.

ترس ناشی از حذف صرافی بیتزلاتو (Bitzlato) توسط ایالات متحده هم به این قضیه دامن زد. این امر در بحبوحه نگرانی‌های نظارتی جدید شرکت‌کنندگان در مورد بیت کوین، در مجمع جهانی اقتصاد (World Economic Forum) که اکنون در داووس سوئیس در حال برگزاری است، انجام شد.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که جفت BTC/USD در نوزدهم ژانویه حدود ۲۰۸۰۰ دلار معامله می‌شد.

چارت کندل یک ساعته BTC/USD
چارت کندل یک ساعته BTC/USD – منبع: TradingView

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا