اخبار بیت کوین

نهنگ بزرگ ۴۰۰۰ بیتکوین جابجا کرد

انتقال ۴۰۰۰ بیتکوین توسط نهنگ بزرگ و افزایش ارزش بازار کریپتو

 

پلتفرم Whale Alert که اطلاعات به‌روزی را درباره تراکنش‌های ارزهای دیجیتالی در مقیاس بزرگ ارائه می‌کند که توسط آدرس‌هایی به نام «نهنگ‌ها» در اکوسیستم کریپتو انجام می‌شوند، داده‌های مربوط به انتقال اخیر بیتکوین را به اشتراک گذاشت. بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط این پلتفرم، ۴۰۰۰ بیتکوین در یک تراکنش از یک کیف پول ناشناخته به کیف پول ناشناخته دیگری منتقل شده است.

وضعیت اخیر بیتکوین (BTC)

این ارز دیجیتال پیشرو که در اوایل هفته گذشته افت قابل توجهی را تجربه کرد و تا سطح ۲۵۵۰۰ دلار سقوط کرد، در طول هفته دوباره شروع به افزایش قیمت کرد و در ساعات اولیه روز شتاب گرفت و به حدود ۲۶۵۰۰ دلار افزایش یافت.

با رسیدن بیت کوین به سطح ۲۶۵۰۰ دلار، بازار ارزهای دیجیتالی دوباره شروع به افزایش کرد. اکثر آلتکوین ها در بازار ارزهای دیجیتالی درجات مختلفی از افزایش ارزش را ثبت کردند.

علاوه بر این، طبق داده‌های کوین مارکت کپ (CMC) با افزایش‌های اخیر ثبت‌شده، ارزش کل بازار بیتکوین دوباره از ۵۰۰ میلیارد دلار فراتر رفت. ارزش کل بازار صنعت کریپتو نیز از ۱/۰۴ تریلیون دلار فراتر رفته است.

انتقال ۴۰۰۰ بیتکوین در یک تراکنش

با افزایش نوسانات در بازار ارزهای دیجیتالی در چند وقت اخیر، افزایش قابل توجهی در فعالیت نهنگ‌ها مشاهده شده است. پلتفرم Whale Alert توجه کاربران را به انتقال حجم بالای بیتکوین جلب کرد.

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در این پلتفرم، ۴۰۰۰ بیت کوین با ارزش فعلی تقریباً ۱۰۵/۳ میلیون دلار در یک تراکنش از یک کیف پول ناشناخته به کیف پول دیگر منتقل شده است. تحلیلگران پیشنهاد می‌کنند که با افزایش قیمت‌ها و تحقق سود، جریان ورودی دارایی‌های کریپتو به صرافی‌های ارزهای دیجیتال می‌تواند افزایش یابد و فشار فروش جدیدی در بازار ایجاد کند. با این حال، ۴۰۰۰ بیت کوین منتقل شده به یک آدرس ناشناخته هنوز به هیچ صرافی ارز دیجیتالی منتقل نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا