اخبار بیت کویناخبار صرافی ها

بیتمکس (BitMEX) یک بیت کوین فیزیکی به ماه می‌فرستد

شرکت بیتمکس قصد دارد یک بیت کوین فیزیکی به ماه بفرستد تا به همه ثابت کند که تحولات بیت کوین از سیاره زمین نیز فراتر می‌رود.


BitMEX قرار است یک بیت کوین فیزیکی به ماه بفرستد و این فرود به ماه اولین فرود پس از ماموریت آپولوی ۱۷ ناسا در سال ۱۹۷۲ است. این ماموریت با همکاری Astrobotic، مجله بیت کوین و مجمع Oxcart برای ۸ ژانویه ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. 

بیتمکس می‌خواهد با ارسال بیت کوین فیزیکی به همه ثابت کند که پرداخت‌های ارزهای دیجیتال از زمین هم فراتر می‌رود. این بیت کوین ۴۳ گرم وزن دارد و ارزش آن ۴۵ هزار دلار است. بیتمکس از ۸ ژانویه ۲۰۲۴ این بیت کوین فیزیکی را با استفاده از موشک ولکان (United Launch Alliance (ULA) Vulcan) بلند می‌کند و سپس این کوین با همکاری فرودگر Peregrine-1 به ماه ارسال می‌شود. 

اغاز پرتاب این بیت کوین فیزیکی در ایستگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال در فلوریدا است، به این صورت که ابتدا موشک ولکان دور مدار زمین می‌چرخد و بعد از آن Peregrine-1 پرتاب و به موشک متصل می‌شود. ارسال بیت کوین فیزیکی طی ۷ روز است و تلویزیون این هفت روز را پخش می‌کند. 

از طرفی، کامیونیتی دوج کوین در حال تامین بودجه یک ماموریت برای ماه هست و با شرکت Geometric Energy Corporation برای ماموریت ماه همکاری می‌کند. ماموریت Doge-1 مجوزهای لازم از جمله چراغ سبز کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) را برای این سفر دریافت کرده است. این سفر فیزیکی دوج کوین و بیت کوین به ماه تغییر و تحول اساسی ایجاد می‌کند به طوری که در آینده ارسال کوین به ماه توسط نهادهای مرتبط با وب تری به یک امر عادی تبدیل می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا