اخبار بین المللاخبار صرافی ها

آغاز همکاری‌های هنگ کنگ با صرافی HashKey

دریافت چراغ سبز نظارتی برای فعالیت صرافی‌ها در هنگ کنگ

 

صرافی HashKey یکی از اولین صرافی‌های دارای مجوز است که معاملات ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران غیرحرفه‌ای در هنگ کنگ ارائه می‌دهد.

هنگ کنگ در حال گسترش فعالیت‌های خود در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران فردی است و برای شروع یک صرافی در این کشور چراغ سبز نظارتی را برای ارائه خدمات دریافت می‌‌کند.

شرکت دارایی‌های دیجیتال HashKey با موفقیت تمام مجوزهای لازم را برای گسترش تجارت خود از ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران حرفه‌ای تا پذیرش کاربران خرد را دریافت کرده است.

این نقطه‌عطف در مسیر حرفه‌ای HashKey با ارتقاء دو مجوز اصلی صادرشده توسط کمیسیون اوراق بهادار و بازارهای آتی هنگ‌کنگ (SFC) فعال شده است.

اولین مجوز، نوع ۱، به HashKey اجازه می‌دهد تا یک پلتفرم تجارت دارایی مجازی را تحت قوانین اوراق بهادار هنگ‌کنگ راه‌اندازی کند. در این اطلاعیه آمده است که نوع دوم، نوع ۷، به طور رسمی شرکت را قادر می‌سازد تا خدمات معاملاتی خودکار را به کاربران نهادی و کاربران خرد ارائه دهد.

صرافی HashKey علاوه بر اینکه به یکی از اولین صرافی‌های دارای مجوز برای ارائه رمزارزها در هنگ‌کنگ تبدیل شده است، خدمات معاملاتی کریپتو بدون بورس (OTC) خود را نیز تحت عنوان کارگزاری HashKey راه‌اندازی کرده است. گفته می‌شود که پلتفرم OTC با قوانین اوراق بهادار در این کشور پس از تصویب چارچوب قانونی جدید رمزارزها توسط SFC مطابقت دارد.

لیویو ونگ، مدیرعامل گروه HashKey نسبت به ایجاد پلتفرم‌های تجاری دارای مجوز و وضوح بیشتر در چارچوب‌های نظارتی در هنگ‌کنگ ابراز اطمینان کرد. او اضافه کرد:

«صنعت کریپتو به طور کلی شاهد افزایش شفافیت خواهد بود که در نهایت منجر به افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران می‌شود.» 

این خبر بلافاصله پس از آن منتشر شد که یکی از مدیران بانک Hang Seng مستقر در هنگ کنگ استدلال کرد که شرکت‌های کریپتو تنها پس از دریافت مجوز تاییدیه از SFC می‌توانند حساب‌های بانکی خود را افتتاح کنند. در اوایل ماه آگوست، OSL و Hashkey تنها صرافی‌هایی بودند که موفق شدند تاییدیه دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا