اخبار صرافی ها

کاردانو و پپه از لیست صرافی بایننس حذف می‌شوند

حذف کاردانو از فهرست صرافی بایننس روی قیمت آن تأثیری نداشت.

 

صرافی بایننس اخیرا قراردادهای آتی دائمی کاردانو (ADA) را به دلیل مشکلات قانون‌گذار آن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از فهرست خود حذف کرد. در همین حال، پپه کوین (PEPE) نیز ممکن است افت قیمت را تجربه کند.

روند صعودی کاردانو در ماه آگوست

صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، قراردادهای دائمی کاردانو را در ۱۷ آگوست ۲۰۲۳ از فهرست خارج کرد.

با این کار، تریدرهای کاردانو فقط به قراردادهای آتی سه ماهه دسترسی دارند. با این حال، حذف شدن از فهرست صرافی بایننس تأثیر منفی بر قیمت این رمزارز نداشت. کاردانو در هفته آخر آگوست ۶/۷۰ درصد افزایش یافت.

تحلیلگران به پیشرفت‌های متعدد اکوسیستم در سه ماهه سوم ۲۰۲۳ اشاره دارند و پیش‌بینی می‌کنند که کاردانو دستاوردهای مثبتی را ثبت کند.

احتمال هک راگ پول برای پپه کوین

در ۲۶ آگوست ۲۰۲۳، تیم PepeCoin یک اعلامیه غیرمنتظره در مورد برداشت غیرمعمول از کیف پول‌های چند امضایی CEX خود اعلام کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سه عضو سابق تیم ۱۶ تریلیون توکن پپه به ارزش ۱۵ میلیون دلار را در ۲۴ آگوست به صرافی‌های مختلف از جمله بایننس و OKX منتقل کردند.

برخی از کارشناسان صنعت کریپتو حدس می‌زنند که بایننس ممکن است در آینده نزدیک پپه کوین را از فهرست خود خارج کند.

این توکن در ۲۴ آگوست با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۱۰۵۹۰ دلار معامله شد اما پس از انتشار این خبر سقوط کرد.

به گفته تحلیلگران، پپه کوین احتمالاً برای یک دوره نزولی بلندمدت آماده است که می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۳ ادامه پیدا کند، مگر اینکه هجوم نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران نهادی رویه را تغییر دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا