اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

شاخص ها نشان می‌دهند رالی صعودی بیتکوین در راه است!

پیشنهاد تحلیلگران بازار: دارایی بیتکوین خود را هولد کنید.


علیرغم بازگشت بیتکوین (BTC) به قیمت پیش از روند نزولی متأثر از
اخبار جعلی تأیید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیتکوین، برخی نشانه‌ها حاکی از آن است که این دارایی شاخص مالی غیرمتمرکز (DeFi) رالی صعودی بیتکوین در راه است و ممکن است این رمزارز در آینده نزدیک یک رالی صعودی قوی را تجربه کند.

کارشناس معاملات ارزهای دیجیتال که در X با نام Seth شناخته می‌شود، تحلیلی از عملکرد قیمت بیت‌کوین به اشتراک گذاشته است و اشاره می‌کند که کانال گاوسی (Gaussian) سبز شده است، که از نظر تاریخی نشان می‌دهد که «زمان HODL» یا هولد کردن است. لازم به ذکر است که کانال گاوسی اندیکاتور مومنتومی است که برای شناسایی سقف‌ها و کف قیمت استفاده می‌شود.

به گفته این تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، همه چیز واضح است و نشانه‌ها خبر از بازار گاوی بیتکوین می‌دهند. این تحلیلگر نسبت به روند آتی بیتکوین خوش‌بین است و از دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم X خواسته که خود را برای رالی صعودی بیتکوین آماده کنند.

تحلیل و پیش‌بینی رفتار قیمت بیتکوین
تحلیل و پیش‌بینی رفتار قیمت بیت کوین – منبع: حساب کاربری Seth در پلتفرم X

همانطور که در نمودارهای قیمت بیتکوین دیده می‌شود، اندیکاتور کانال گاوسی اخیرا سبز شده است، و طبق پیش‌بینی‌های این متخصص ارزهای دیجیتال در نمودار، که به سال ۲۰۱۳ اشاره دارد، بیتکوین آماده است تا طی یک الی دو سال آینده حرکت خود را به سمت منطقه ۱۲۰ هزار یا حتی ۲۰۰هزار دلاری آغاز کند.

تحلیل قیمت بیتکوین

اولین رمزارز بازار در زمان انتشار این خبر با قیمت ۲۸۵۱۳ دلار معامله می‌شود و طبق اطلاعات بازیابی شده از ۱۸ اکتبر، روند قیمت بیت کوین نشان‌دهنده افزایش ۰/۵۲ درصدی در روز و همچنین افزایش ۵/۴۱ درصدی در طول هفت روز گذشته و پیشرفت ۶/۸۱ درصدی نسبت به قیمت قبلی این رمزارز است.

چارت قیمت ۷ روزه بیت کوین
چارت قیمت ۷ روزه بیت کوین – منبع: Finbold

در همین حال، واکنش قیمت بیتکوین به اخبار جعلی اخیر در تایید ETF اسپات بیت‌کوین، دید جالبی از چگونگی واکنش این رمزارز و بازار ارزهای دیجیتال در صورت تایید این خبر ارائه کرده است و پلتفرم هوش مصنوعی Alphabet به نام گوگل بارد پیش‌بینی کرده که همانطور که طبق گزارش سایت Finbold در ۱۷ اکتبر، قیمت بیتکوین بین ۱۰۰ هزار تا ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا