اخبار بیت کوین

مایکل سیلور از سرمایه‌گذاری در بیتکوین ۱/۵ میلیارد دلار سود بدست آورد

رالی ۳۹ هزار دلاری بیتکوین سیلور را میلیاردر کرد.


مایکل سیلور، سرمایه‌گذار مشهور بیتکوین، اکنون بیش از ۱/۵ میلیارد دلار سود از سرمایه‌گذاری‌های خود بدست آورده. این سود برجسته زمانی که بیتکوین به ۳۹,۴۰۰ دلار رسید بدست آمد در حالیکه میانگین قیمت خرید او ۳۰,۵۱۲/۸۱ دلار بود. بزرگترین خرید بیتکوین سایلر در سال ۲۰۲۱، به ارزش ۱/۰۲۶ میلیارد دلار، با ضرر ۲۵۸/۶۷۸ میلیون دلاری همراه بود.

داده‌ها نشان می‌دهند که مایکل سیلور، سرمایه‌گذار مشهور بیتکوین، که ریاست شرکت مایکرواستراتژی را نیز برعهده دارد، اکنون بیش از ۱/۵ میلیارد دلار سود از سرمایه‌گذاری‌های بیتکوین خود دارد. طبق آمار Saylortracker، پورتالی که سرمایه‌گذاری‌های مداوم سیلور در بیتکوین را ردیابی می‌کند، رئیس مایکرواستراتژی از سپتامبر ۲۰۲۰ ۵۳۲۵۴۰۰۰۰۰ دلار برای خرید ۱۷۴,۵۳۰ BTC سرمایه‌گذاری کرده است.

میانگین هزینه دلاری بیش از سه سال سرمایه‌گذاری سیلور در بیتکوین در زمان نگارش این خبر ۳۰۵۱۲/۸۱ دلار است. با توجه به اینکه بیتکوین اکنون حدود ۳۹۴۱۱ دلار است، ۵/۳۲۵ میلیارد دلار اولیه مایکل سیلور اکنون به نزدیک به ۷ میلیارد دلار رسیده است.

سبد این سرمایه‌گذار طرفدار بیتکوین در زمان گزارش، اکنون ۶,۹۰۰,۶۴۱,۵۷۹/۲۸ دلار است. این رقم سود ۱,۵۷۵,۲۴۱,۵۷۹/۲۸ دلاری را نشان می‌دهد.

قابل ذکر است، جسورانه‌ترین خرید بیتکوین مایکرواستراتژی در سال جاری، تنها چهار روز پیش اتفاق افتاد، زمانی که مایکل سیلور اعلام کرد که ۱۶۱۳۰ واحد بیتکوین را به قیمت ۵۹۳/۳ میلیون دلار خریداری کرده است. میانگین هزینه هر بیتکوین ۳۶۷۸۵ دلار بود. جالب اینجاست که این سرمایه‌گذاری چهار روزه اکنون سود خیره کننده ۴۲,۹۷۸,۸۱۹/۶۰ دلاری داشته است.

همچنین، این خرید اخیر، دومین خرید بیتکوین مایکل سیلور در نوامبر ۲۰۲۳ بود. در ۱ نوامبر، او ۱۵۵ بیتکوین را به قیمت ۵/۳ میلیون دلار خریداری کرد که اکنون به سرمایه ۶/۱۱۴ میلیون دلاری رسیده است. به طور کلی، رئیس مایکرواستراتژی در نوامبر ۱۶۲۸۵ جمع آوری کرد.

مقدار بیتکوین خریده شده توسط مایکل سیلور
مقدار بیتکوین خریده شده توسط مایکل سیلور – منبع: Saylortracker

در همین حال، بزرگترین خرید بیتکوین سیلور در تمام دوران در اوج آخرین چرخه صعودی بود. او ۱/۰۲۶ میلیارد دلار خرج کرد تا در ۲۴ فوریه ۲۰۲۱، ۱۹۴۵۲ بیتکوین را با قیمت متوسط ۵۲۷۶۵ دلار به ازای هر بیتکوین به دست آورد. با این حال، این تا کنون بدترین سرمایه‌گذاری بیتکوین او است زیرا این سرمایه گذاری اکنون ۲۵۸/۶۷۸ میلیون دلار ضرر کرده است.

از سوی دیگر، مایکل سیلور بیشترین خرید بیتکوین با سود را در ۱۴ و ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ انجام داد. در این دوره‌ها، او به ترتیب با میانگین قیمت ۱۰,۴۱۹/۱۵ دلار و ۱۱,۶۵۲/۸۴ دلار بیتکوین خرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا