اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

پیش‌بینی‌های پیتر برانت در مورد بیتکوین: تارگت بعدی ۷۰ هزار دلار است!

پیش‌بینی کوتاه‌مدت تارگت بیتکوین از زبان تحلیلگر پیتر برانت

 

پیتر برانت، چهره مشهور بازار، نمودار صعودی بیتکوین و تارگت بیتکوین در بازه کوتاه‌مدت را به اشتراک گذاشت. طبق این نمودار، پیش‌بینی می‌شود که بیتکوین به بالاترین سطح قیمت خود در تاریخ برسد. او روش تحلیلی خود برای ایجاد نمودارها را در اختیار همه قرار داد.

تارگت ۷۰ هزار دلاری برای بیتکوین

این تحلیلگر برجسته براساس یک طرح دو ساله، یک جدول زمانی احتمالی برای عبور بیتکوین از مرز ۷۰ هزار دلار ساخته است. او روش ساخت این طرح و جدول زمانی را در اختیار دیگران قرار داد. پیتر برانت در رابطه با این موضوع گفت:

«هر کس که ادعا می‌کند مسیر آینده هر بازاری را می‌داند، بدون شک در اشتباه است. بازارها همیشه شما را شگفت‌زده می‌کنند. البته با سلب مسئولیت من معتقدم که کف قیمت بیتکوین و اوج قیمت جدید این رمزارز تا سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ اتفاق نمی‌افتد. من حدود دو سال است که از این طرح استفاده می‌کنم.»

جدول زمانی قیمت بیتکوین تا سال ۲۰۲۴
جدول زمانی قیمت بیتکوین تا سال ۲۰۲۴ – منبع: coin-turk

پیتر برانت چرخه زندگی کریپتو و بیت کوین را در دو بخش دوره‌هایی از احساسات صعودی و سپس مراحل تثبیت تقسیم‌بندی می‌کند. او معتقد است که بیت کوین محدوده بلندمدت خود را تا اواسط سال ۲۰۲۴ می‌شکند و سپس در سه‌ماهه سوم سال به بالاترین حد خود می‌رسد.

پیش‌بینی کوتاه‌مدت قیمت بیتکوین

پیتر برانت با در نظر گرفتن چشم‌انداز سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت بیتکوین اظهار داشت که این رمزارز به اندازه‌ای حرکت می‌کند که ابتدا سطح مقاومت ۳۲ هزار دلار را بشکند و سپس به مرز ۴۰ هزار دلار نزدیک شود.

برانت قبلاً پیش‌بینی کرده بود که بیت کوین در آخر داستان به ارز دیجیتال قالب در این زمینه تبدیل می‌شود و اکثر آلت کوین‌ها اعتبار خود را از دست می‌دهند. این تحلیلگر نظر خود را اینگونه بیان کرد:

«به نظر من بیتکوین همه رقبای خود را کنار می‌زند و در نهایت به یک پادشاه تبدیل می‌شود. بیت کوین یک ارز دیجیتال قدیمی است، مقاومت می‌کند و از تمام تقلیدکنندگان خیالی کریپتو با ارزش‌تر خواهد بود.»

پیتر برانت معتقد است که بیتکوین در سال ۲۰۲۴ به اوج قیمت خود یعنی ۷۰ هزار دلار می‌رسد و از سایر آلتکوین‌ها پیشی می‌گیرد. در زمان نگارش این خبر بیتکوین پایین‌تر از رکورد قیمت جدید خود یعنی ۳۵ هزار دلار در سال ۲۰۲۳ معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا