اخبار بلاک‌چین

مزایای پروتکل CCTP برای لایه ۲ آربیتروم

سرکل (Circle) پشتیبانی از پروتکل CCTP را در آربیتروم فعال کرده است.

 

سرکل (Circle) پشتیبانی از پروتکل انتقال متقابل زنجیره‌ای (CCTP) را در آربیتروم فعال کرده است.

CCTP یکی از محصولات شاخص سرکل است و مزایای متعددی را برای کاربران یواس‌دی کوین (USDC) در آربیتروم ارائه می‌دهد. اکوسیستم لایه ۲ اتریوم به سرعت در حال رشد است.

همین دیروز، سرکل، ناشر دومین استیبل کوین USDC، اعلام کرد که پروتکل انتقال زنجیره‌ای متقابل خود (CCTP) را روی آربیتروم، محبوب‌ترین لایه ۲ اتریوم راه‌اندازی کرده است.

مزایای CCTP سرکل برای آربیتروم 

پروتکل CCTP پرچمدار سرکل یکی از پرکاربردترین پروتکل‌ها در صنعت استیبل کوین است که در آربیتروم راه‌اندازی شده است.

مزیت اصلی CCTP انتقال سریع‌تر و ایمن‌تر یواس‌دی کوین بین چندین زنجیره مانند اتریوم، اولنچ و آربیتروم از طریق سوزاندن و مینت کردن است.

برای آربیتروم، این بدان معناست که کاربران می‌توانند توکن بومی یواس‌دی کوین را بدون تاخیر چندانی به اتریوم و اولنچ منتقل کنند.

سرکل اعلام کرد که پروتکل CCTP اکنون به صورت بومی با پل آربیتروم ادغام شده است. از جمله پل‌های دیگر که از CCTP در آربیتروم پشتیبانی می‌کنند، می‌توان به Celer Network، Interport، LiFi Protocol، Router Protocol، O3 Swap، Wanchain، Wormhole اشاره کرد.

طبق داده‌های CoinGecko، سرکل دومین استیبل کوین بزرگ در صنعت با ارزش بازار ۲۸/۱ میلیارد دلاری است. آربیتروم نیز محبوب‌ترین شبکه لایه ۲ اتریوم با ۵/۸۷ میلیارد دلار ارزش کل قفل‌شده (TVL) است.

ناگفته نماند که استقرار یواس‌دی کوین در شبکه پیشرو لایه ۲ اتریوم با CCTP فعال، نشانه‌ای از شناسایی برای آربیتروم و راهی برای تشویق به پذیرش اتریوم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا