اخبار بلاک‌چیناخبار صرافی ها

کیف پول رابین‌هود (Robinhood) در iOS منتشر می‌شود

کاربران دیگر نیازی به حضور در لیست انتظار برای دسترسی به کیف پول جدید ندارند.

راه‌اندازی کامل و حذف ۱ میلیون کاربر در لیست انتظار، شش ماه پس از عرضه نسخه بتا رابین‌هود در ماه سپتامبر انجام شد.

پلتفرم تجاری رابین‌هود، کیف پول وب3 خود را در اپ استور راه‌اندازی کرده و برای کاربران iOS در بیش از ۱۳۰ کشور فعال است.

پلتفرم رابین‌هود این خبر را در پستی در تاریخ ۱ مارس به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که کاربران دیگر نیازی به حضور در لیست انتظار برای دسترسی به کیف پول جدید ندارند. در ادامه این خبر آمده است که امسال این کیف پول در اندروید نیز پشتیبانی خواهد شد.

از زمان راه‌اندازی نسخه بتا کیف پول رابین‌هود در ماه سپتامبر، پلتفرم معاملاتی اتریوم را یکپارچه کرد. این موضوع علاوه بر این است که پلتفرم قبلاً از پالیگان پشتیبانی می‌کرد، و اکنون بیش از ۵۰ توکن ERC را برای خرید، فروش و نگهداری در کیف‌پول‌های غیرحضانتی اضافه کرده است.

از جمله توکن‌هایی که اکنون پشتیبانی می‌شوند عبارتند از USDC، UNI و SHIB.

این توکن‌ها را می‌توان بدون پرداخت هزینه تراکنش معامله کرد و کاربران می‌توانند از این رمزارزها برای تعامل با طیف وسیعی از برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) استفاده کنند.

پیش نمایشی از کیف پول وب3 رابین‌هود
پیش نمایشی از کیف پول وب3 رابین‌هود – منبع: Robinhood

یوهان کربرات، مدیر کل رابین‌هود کریپتو گفت که پشتیبانی از توکن‌های اتریوم و ERC-20 در پاسخ به مشتریانی است که می‌خواهند به کوین‌ها و توکن‌های بیشتری در زنجیره‌های گسترده‌تر دسترسی داشته باشند.

از زمان عرضه بتا، کیف پول رابین‌هود قابلیت استفاده از NFT را نیز اضافه کرده تا کاربران بتوانند مجموعه‌های مورد علاقه خود را در اتریوم و پالیگان جمع‌آوری و ذخیره کنند.

یکی از سخنگویان رابین‌هود به کوین تلگراف گفت که NFT های رابین‌هود مشمول کمیسیون ۳۰ درصدی اپل برای برنامه‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای کالاها و خدمات دیجیتال نمی‌شود.

در حالی که کیف پول رابین‌هود غیرحضانتی است، طیف وسیعی از روش‌های تأیید شخصی وجود دارد که می‌توانند برای تأمین امنیت کاربران وب3 روی آن اجرا شوند:

«هنگامی که کاربران شروع به کار می‌کنند، باید شناسه چهره/اثرانگشت یا یک پین سفارشی را تنظیم کنند که هر بار که برنامه را باز می‌کنند برای احراز هویت از آن استفاده کنند. همچنین از آن‌ها خواسته می‌شود یک عبارت بازیابی مخفی ایجاد کنند، که به عنوان عبارت seed نیز شناخته می‌شود، که به آنها امکان دسترسی به کیف پول و رمزارزشان را می‌دهد.»

رابین‌هود اظهار داشت که کاربران می‌توانند از کیف پول خود با نوشتن، ذخیره کردن آن به صورت آفلاین یا ذخیره آن به روشی امن، بک‌آپ بگیرند.

با این حال، همه با مکانیسم‌های امنیتی که برای کیف پول رابین‌هود تنظیم شده‌اند، موافق نیستند.

یک روش دیگر برای ایمن کردن کیف پول رابین‌هود
یک روش دیگر برای ایمن کردن کیف پول رابین‌هود – منبع: Robinhood

با این حال، کربرات گفت که بازخوردهای کیف پول رابین‌هود تا کنون «بسیار مثبت» بوده است.

عرضه این کیف پول دو روز پس از این موضوع صورت می‌گیرد که Robinhood Markets در یک پرونده فاش کرد که احضاریه‌ای از کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در ماه دسامبر دریافت کرده است تا تحقیقاتی در مورد لیست ارزهای دیجیتال این کیف پول، حضانت و پلتفرم آن انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا