اخبار بلاک‌چین

رکورد چند میلیونی شیبا اینو پس از راه‌اندازی شیباریوم

رکورد چند میلیونی شیبا اینو نویدبخش شروع درخشانی برای فعالیت این پروتکل است.

 

در یک رویداد غیرمنتظره پروتکل شیباریوم سالگرد یک‌هفته ای خود را با دستیابی به رکورد چند میلیونی شیب اینو جشن گرفت. تنها در هفت روز پس از راه‌اندازی پروتکل شیباریوم٬نه تنها میلیون‌ها دلار بلکه میلیون‌ها کاربر را نیز جذب کرده است. 

براساس داده‌های پلتفرم DefiLlama، ارزش کل قفل‌شده (TVL) در شبکه شیبا اینو در حال حاضر ۱/۰۵ میلیون دلار است. این رقم که نشان‌دهنده حجم سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف شیباریوم است، در مقطعی از این هم بالاتر رفته است. براساس گزارش سایت U.Today، در اولین هفته از راه‌اندازی مجدد، پروتکل شیباریوم شاهد افزایش ارزش کل قفل‌‌شده خود به ۱/۴۷ میلیون دلار بود.

ارزش کل قفل‌شده شیبا اینو
ارزش کل قفل‌شده شیبا اینو – منبع: DefiLlama

یکی دیگر از آمارهای خیره‌کننده تعداد کاربران شبکه شیباریوم است که طبق گزارش Shibariumscan، اکنون از مرز ۱/۰۱ میلیون نفر عبور کرده است. این نرخ رشد بسیار شگفت‌انگیز بوده، به طوری که تعداد آدرس‌ها ظرف چند روز در هفته گذشته سه برابر شده است.

تراکنش‌های روزانه شیبا اینو
تراکنش‌های روزانه شیبا اینو – منبع: Shibariumscan

علاوه بر این اعداد چشم‌گیر، شیباریوم در آستانه دستیابی به یک نقطه عطف مهم دیگر است. طی هفت روز گذشته، تراکنش‌های این شبکه در زمان نگارش این خبر به رقم خیره‌کننده ۹۵۹۰۲۹ رسیده است. در صورتی که این سطح از فعالیت ادامه پیدا کند، رسیدن به رکورد تراکنش یک میلیونی تنها چند ساعت طول می‌کشد.

این آمار خیره‌کننده شیباریوم نویدبخش شروع درخشانی برای فعالیت این پروتکل است. با ورود به هفته جدید٬ جامعه طرفداران شیبا اینو مشتاقاته منتظر پیشرفت‌ها و رکوردهای جدید شیبا اینو و پروتکل شیباریوم هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا