خبر فوری

ایردراپ ۶۰ میلیون توکن TIA شبکه سلستیا (Celestia) + راهنمای دریافت

راهنمای دریافت ایردراپ توکن TIA شبکه سلستیا

 

شبکه اصلی Celestia در ۳۱ اکتبر با چندین لیست مبادله راه‌اندازی شد. ایردراپ ۶۰ میلیون توکن TIA برای کاربران فعال اتریوم لایه ۲ و Cosmos Hub برنامه‌ریزی شده است.

طراحی نوآورانه و مکانیسم‌های اجماع شبکه سلستیا، راه‌اندازی آن را به یک رویداد برجسته در فضای کریپتو تبدیل کرده است.

راه‌اندازی شبکه اصلی سلستیا فعالیت‌های بسیاری را در دنیای ارزهای دیجیتال به همراه دارد.

در ادامه این خبر به جزئیات کلیدی از آنچه از راه‌اندازی شبکه اصلی سلستیا انتظار می‌رود، از جمله لیست‌های ایردراپ می‌پردازیم.

راه‌اندازی شبکه اصلی و فهرست‌های مبادله سلستیا

راه‌اندازی Celestia، به‌عنوان یک شبکه بلاکچین مدولار، نقطه عطف مهمی در توسعه پروژه است و فرصت‌های جدیدی را برای کاربران و سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

صرافی‌های متمرکز، از جمله کوکوین و Bybit، قبلاً برنامه‌های خود را برای شروع معاملات توکن اصلی سلستیا، TIA، اعلام کرده‌اند. جفت‌های معاملاتی در درجه اول شامل استیبل کوین USDT می‌شوند و دسترسی به توکن‌های TIA را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

بایننس همچنین تصمیم خود را برای فهرست TIA تأیید کرده است.

ایردراپ سلستیا برای شرکت‌کنندگان فعال

یکی از هیجان‌انگیزترین جنبه‌های راه‌اندازی شبکه اصلی سلستیا، برنامه ایردراپ است.

این پروژه ۶۰ میلیون توکن TIA را برای توزیع بین گروه‌های مختلف شرکت‌کنندگان فعال اختصاص داده است. این گروه‌ها شامل کاربران لایه ۲ اتریوم، استیکرهای Cosmos Hub و Osmosis و سایر توسعه‌دهندگان در اکوسیستم کریپتو می‌شود.

ایردراپ ۶ درصد از کل عرضه توکن TIA را به خود اختصاص می‌دهد و فرصت ارزشمندی را برای کسانی که فعالانه در اکوسیستم بلاکچین شرکت کرده‌اند، ارائه می‌دهد.

TIA، توکن اصلی شبکه بلاکچین مدولار سلستیا، در صرافی مشتقات غیرمتمرکز Helix پیش از راه‌اندازی شبکه اصلی در اواخر این هفته با قیمت ۳/۱۵ دلار معامله می‌شود.

بایننس تاریخ عرضه آزمایشی را ۳۱ اکتبر تعیین کرده بود که انتظار می رود به حدود ۶۰۰ هزار کیف پول عرضه شود. صرافی کوکوین و Bybit گفتند که این توکن به‌زودی برای معامله در دسترس خواهد بود.

توکن اصلی سلستیا مجموعاً ۱ میلیارد عرضه خواهد داشت که ارزش آن را بر اساس قیمت آتی به ۳/۱ میلیارد دلار می‌رساند. این شبکه اعلام کرد که قصد دارد ۶۰ میلیون توکن را به کاربران اولیه ارسال کند، اگرچه مشخص نیست که چه مقدار از کل عرضه باقی مانده در زمان عرضه در گردش خواهد بود.

نقدینگی توکن TIA در هلیکس ناچیز است و حجم معاملات روزانه آن حدود ۳۰۰۰ دلار است.

سلستیا در اکتبر سال گذشته ۵۵ میلیون دلار در دور ترکیبی سری A و B به رهبری شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر Bain Capital Crypto و Polychain Capital جمع‌آوری کرد.

راهنمای گام‌به‌گام دریافت ایردراپ سلستیا

برای دریافت ایردراپ سلستیا این دو مرحله را دنبال کنید:

۱. وارد وب‌سایت سلستیا شوید. روی دکمه «بررسی واجد شرایط بودن یا (Check Eligibility)» در بالای صفحه کلیک کنید. بسته به معیارهای ذکر شده، می‌توانند کیف پول EVM، Osmosis و یا Cosmos را انتخاب کنید.

۲. پس از تایید، می‌توانند با کلیک روی گزینه TIA Claim توکن‌های TIA را درخواست کنید. سپس وب‌سایت براساس فعالیت شما مقدار توکن TIA را نشان می‌دهد. پس از اینکه شبکه سلستیا به‌طور رسمی شبکه اصلی خود را راه‌اندازی کرد، این توکن‌ها مستقیم به کیف پول شما ارسال می‌شوند. 

با دنبال کردن این مراحل ساده می‌توانند در ایردراپ توکن‌های TIA شرکت کنید و بخشی از اکوسیستم بلاکچین سلستیا شوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا