خبر فوری

فراری برای خرید خودروهای لوکس خود کریپتو می‌پذیرد

شرکت فراری شروع به پذیرش ارز دیجیتال برای پرداخت خودروهای لوکس در ایالات متحده خواهد کرد.

 

به گزارش رویترز، شرکت فراری قصد دارد به زودی روش پرداخت کریپتو را برای خرید خودروهای لوکس فراری در ایالات متحده گسترش دهد. 

این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک این گزینه پرداخت را در اروپا نیز گسترش دهد. تصمیم شرکت فراری مبنی بر پذیرش ارزهای دیجیتال در پاسخ به درخواست‌های بازار و فروشندگان گرفته شده است. به گفته این شرکت، بسیاری از مشتریان فراری روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

انریکو گالیرا، مدیر ارشد بازاریابی و بازرگانی شرکت فراری به رویترز گفت: «این قابلیت به ما کمک می‌کند با افرادی که لزوماً مشتریان ما نیستند اما ممکن است فراری بخرند، ارتباط برقرار کنیم.»

خریدار خودروهای فراری با BitPay

شرکت فراری برای انجام فعالیت‌های خود در ایالات متحده با BitPay، که یک پردازنده شناخته‌شده پرداخت ارزهای دیجیتال است، شریک شده است. پرداخت‌های بیت‌کوین، اتر و استیبل کوین USDC برای خرید خودروهای فراری پذیرفته می‌شود و در این پلتفرم به ارزهای فیات تبدیل می‌شود تا از فروشندگان در برابر نوسانات قیمت کریپتو محافظت شود.

کشورهای دارای محدودیت ارزهای دیجیتال، مانند چین، در استراتژی گسترش پرداخت ارزهای دیجیتال فراری قرار نخواهند گرفت.

گالیرا اظهار داشت که سبد سفارشات فراری تا سال ۲۰۲۵ به طور کامل رزرو شده است. با این حال، این شرکت در حال آزمایش این روش پرداخت برای جذب مشتریان جدید است.

در سال ۲۰۲۱، تولیدکننده خودروهای الکتریکی، تسلا، پذیرش پرداخت‌های بیت کوین را آغاز کرد. با این حال، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، متعاقباً به دلیل نگرانی‌های زیست‌محیطی، پذیرش پرداخت‌های رمزارزی برای خرید خودرو را به حالت تعلیق درآورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا