خبر فوری

استفاده از برنامه حواله غیرمتمرکز تلکوین متوقف شد

برنامه حواله غیرمتمرکز تلکوین بعد از به سرقت رفتن ۱,۳۰۰,۰۰۰ دلار متوقف شد.

 

تلکوین با ۳۷ افت قیمت در ساعت گذشته، با قیمت ۰/۰۰۱۶۸ دلار معامله می‌شود. 

پروژه کریپتویی متمرکز بر حواله، Telcoin با نماد TEL پس از نقض امنیت سایبری که منجر به از دست رفتن وجوه شد، آپدیت جدیدی ارائه می‌کند.

این پروژه کریپتویی اعلام کرده است «از وضعیت اپلیکیشن Telcoin آگاه است» و در نتیجه «استفاده از اپلیکیشن را متوقف کرده است».

به گفته شرکت امنیت سایبری PeckShield، پروژه Telcoin در نتیجه سوءاستفاده دارایی‌های کریپتو به ارزش تقریبی ۱/۳ میلیون دلار را از دست داد.

۳۷ درصد کاهش در معاملات تلکوین
۳۷ درصد کاهش در معاملات تلکوین – منبع: PeckShield/X

پروژه و برنامه حواله غیرمتمرکز تلکوین پس از نقض امنیت سایبری و از دست رفتن مقدار زیادی از سرمایه آپدیت‌های جدیدی ارائه کرد. به گفته این پروژه کریپتو، علت اصلی این مشکل اجرای پروکسی کیف پول در پالیگان است که در درجه اول روی کیف پول‌هایی تاثیر می‌گذارد که هیچ تراکنشی را شروع نکردند. 

یک راه‌حل برای استفاده از  برنامه حواله غیرمتمرکز تلکوین وجود دارد. در واقع، تل کوین می‌خواهد پیش از فعال‌سازی مجدد برنامه حواله غیرمتمرکز، تمام کیف پول‌ها را به موجودی قبلی خودشان بازگرداند. 

این تیم اطمینان داده است که کلید سیستم پشتیبان یا اطلاعات کاربران به هیچ عنوان نقض نشده است. اپلیکیشن تلکوین به کاربران این امکان را می‌دهد که پول خود را با ارزهای فیات به بیش از ۱۰ کشور ارسال کنند و با دارایی‌های خود از طریق یک شبکه نقدینگی غیر متمرکز در پلتفرم لایه ۲ اتریوم پالیگان ترید داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا