اخبار بیت کوین

وارن بافت می‌گوید که نمی‌تواند ساعت را برای بیت کوین به عقب برگرداند

پنجمین فرد ثروتمند جهان علاقه به بیت کوین را به قمار کردن تشبیه کرد.

وارن بافت، سرمایه‌گذار، اقتصاددان، و پنجمین فرد ثروتمند در جهان، علاقه به بیت کوین را به قمارکردن و پول راحت به دست آوردن تشبیه کرد.

او اظهار کرد که نمی‌داند در مورد بیت کوین، چطور باید زمان را به عقب برگرداند.

رئیس برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway) در صحبت با CNBC، گفت که این ارز دیجیتال پیشرو یک توکن قمار و بدون ارزش ذاتی است.

با این وجود، وارد بافت پذیرفت که رویای آسان پول درآوردن و ثروتمند شدن کاملاً قابل درک و بسیار انسانی است. او گفت که خودش هم از این حس در امان نیست و در گذشته یک بار در فوتبال ۵۵۰ دلار قمار کرده بود.

به گفته وارن بافت، اشتیاق به مشارکت در کاری که در ظاهر به راحتی می‌توان از آن پول درآورد، یک غریزه انسانی است که همیشه در درون ما وجود داشته است.»

با این توصیف، او جذابیت بیت کوین را با وسوسه قمار مقایسه کرد، و اضافه کرد که در قمار، ضررها اغلب کم اهمیت جلوه می‌کنند در حالی که برنده شدن اغراق‌آمیز نشان داده می‌شود. این میلیاردر گفت که ترجیح می‌دهد آرام آرام کسب ثروت کند.

«وارن بافت می‌گوید بیت کوین از بد هم بدتر است!»

در سال ۲۰۱۸، طی یک گردهمایی سهامداران برکشایر هاتاوی، وارن بافت پیش‌بینی کرد که این صنعت فرو خواهد پاشید و پایان بدی خواهد داشت.

در حالی که سایر افرادی که نسبت به رمزارزها تردید داشتند، در طول زمان دیدگاه خود را تغییر داده‌اند، مانند ری دالیو که گفت در حال حاضر بیت کوین را تحسین می‌کند، وارن بافت همچنان قاطعانه به نظرات گذشته خود پایبند است.

بیت کوین روز سه شنبه به بالای رقم ۳۰ هزار دلار رسید که بالاترین سطح در طول ۱۰ ماه گذشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا