خبر فوری

حباب بازار کریپتو درحال ترکیدن است

تریدر معروف بازار کریپتو می‌گوید حباب بازار درحال ترکیدن است.

 

اکوسیستم ارزهای دیجیتال در نمای گسترده‌تر در حال سقوط است و ارزش بازار ترکیبی با کاهش ۰/۵۹ درصدی به ۱/۱۷ تریلیون دلار رسیده است. با مشاهده این روند، تریدر افسانه‌ای، پیتر برانت، در صفحه رسمی توییتر خود نظرات خود را به اشتراک گذاشت که ادامه‌دارشدن این روند نشان می‌دهد که حباب بازار در حال ترکیدن است.

توییت برانت رویکردی انتقادی نسبت به موقعیت‌یابی و تصمیم‌گیری تریدرهای رمزارز دارد. او تاکید کرد که اکثر سرمایه‌گذارانی که سعی در پایین آوردن ارزش دلار آمریکا دارند، USDT را نیز در دارایی‌های خود دارند که از نظر او با اعتقادات کلی آنها در تناقض است. برانت همچنین از چنگ‌پنگ ژائو انتقاد کرد و او را «کلاهبردار دهه» نامید.

برانت بیش از ۶۹۷ هزار دنبال‌کننده در توییتر دارد. نظر او به عنوان یک تحلیلگر ارز دیجیتال و بازار سهام بسیار ارزشمند است و در طول سال‌های فعالیتش، خود را به عنوان یک مرجع در این صنعت تثبیت کرده است. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که نرخ رشد بیشتر ارزهای دیجیتال چنین حبابی را نشان می‌دهد که به طور کلی منعکس‌کننده سطح قیمت ذاتی و ارزش پیشنهادی آنها نیست. به این ترتیب، هر لغزشی در قیمت را می‌توان یک روند غیرمنتظره تلقی کرد و به کاربران هشدار می‌دهد که احتیاط کنند.

عملکرد فعلی بازار ارزهای دیجیتالی

بسیاری از رمزارزهای موجود در بازار امروز با کاهش قیمت بیت کوین (BTC) با ۰/۳۲ درصد کاهش به ۳۰۱۶۰/۲۳ دلار، اتریوم (ETH) نیز با ۰/۱۷ درصد کاهش به ۱۸۶۲/۲۳ دلار و ترون (TRX) به عنوان بزرگترین بازنده در بین ۱۰ توکن برتر جهان با ۴/۰۱ درصد کاهش به ۰/۰۷۶۸۳ دلار رسیده است. در حالی که چشم‌انداز بازار نزولی است، به نظر می‌رسد که نوسانات بازار در حال کاهش است.

بسیاری از ارزهای دیجیتالی برجسته در اوایل امروز رکود قیمتی عمیق‌تری داشتند، روندی که به نظر می‌رسد به تدریج از بین می‌رود. 

برای بسیاری از افرادی که در این باره اظهار نظر کردند، تناقض موضع برانت مبنی بر اینکه بازار در حباب است، در صورتی که بازار در بازه زمانی کوتاه‌مدت روند بهبود نشان دهد، تقویت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا