اخبار صرافی ها

دریافت مجوز راه‌اندازی صرافی کراکن در ایرلند و اسپانیا

مجوز EMI ایرلند به صرافی کراکن اجازه می‌دهد تا با بانک‌های اروپایی معامله کند.

 

صرافی کریپتو کراکن مجوز فعالیت خود در ایرلند و اسپانیا را دریافت می‌کند.

صرافی کراکن به عنوان یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال مستقر در آمریکا در سطح جهانی در حال گسترش است.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی جدید، کراکن صرافی ثبت در موسسه پول الکترونیکی (EMI) در بانک مرکزی ایرلند و همچنین ثبت ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) در بانک اسپانیا را تضمین کرده است.

مجوز EMI ایرلند به کراکن اجازه می‌دهد تا با بانک‌های اروپایی معامله کند. ثبت VASP اسپانیا به کراکن اجازه می‌دهد تا به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال و ارائه‌دهنده کیف پول فعالیت کند.

کرتیس تینگ، معاون عملیات جهانی صرافی کراکن می‌گوید: «موقعیت پیشرو ما در بازار در نقدینگی و حجم جفت ارزهای دیجیتال یورو، خدمات شبانه‌روزی به مشتریان و امنیت قوی، ارزش افزوده‌ای را برای مشتریان آتی ما در اروپا به ارمغان می‌آورد. ما به سرمایه‌گذاری در فعالیت تجارت خود در اروپا متعهد هستیم و هم‌زمان به تلاش‌های خود برای پیشبرد پذیرش رمزارز در اروپا در سال‌های آینده ادامه می‌دهیم.»

کوین بیس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده نیز در اوایل این هفته به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال و ارائه‌دهنده کیف پول حضانتی در بانک اسپانیا ثبت شد.

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس اخیراً اعلام کرد که شرکت‌های مستقر در آمریکا با یک محیط نظارتی «ناعادلانه» روبرو هستند.

به گفته آرمسترانگ، برخی از اعضای دولت، پیشرفت صنعت کریپتو را دشوار می‌کنند.

«ضروریست که امسال توجه خود را به سمت سیاست معطوف کنیم، همانطور که بسیاری از شما نیز چنین کرده‌اید. محیط فعلی ارزهای دیجیتال با شرایط فعلی که در آن هر استارتاپی در صرفاً با یک احضاریه یا اخطار ولز ضربه می‌خورد٬ ناعادلانه است.

به نظر می‌رسد عده‌ای در تلاش برای محدود کردن و از بین بردن این صنعت هستند. در این میان نام رئیس SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا)، گری جنسلر و سناتور الیزابت وارن به چشم می‌خورد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا