اخبار NFTاخبار بلاک‌چین

انتقال پروتکل NEAR و دارندگان اِیپ کوین (APE) به شبکه وثیقه (COLT) برای رشد ۳۵۰۰ درصدی

شبکه وثیقه (COLT) به رشد خود ادامه می‌دهد

 

کوین بیس تهدید کرده است که از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شکایت خواهد کرد، که در صورت محاکمه می‌تواند به یک پرونده مهم برای دارایی‌های دیجیتال در ایالات متحده تبدیل شود. 

با این حال، این خبر به پروتکل NEAR که همچنان در حال سقوط است و قیمت اِیپ کوین (APE) که ثابت مانده، کمکی نکرده است. از سوی دیگر، شبکه وثیقه (COLT)، به عنوان یک نهاد ارائه‌دهنده وام، به دنبال تضمین سود ۳۵۰۰ درصدی در هفته‌های آینده برای پروتکل NEAR و اِیپ کوین (APE) است.

شبکه وثیقه (COLT) به رشد خود ادامه می‌دهد

شبکه وثیقه (COLT) انتظارات را شکست داده است و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد، و تحلیلگران را مجبور به تجدید نظر در اهداف قیمتی خود و پیش‌بینی سود ۳۵۰۰ درصدی برای این پروتکل وام نوپا کرده است. 

سرمایه‌گذاران دریافته‌اند که این پروتکل می‌تواند با توجه به توانایی‌هایی که برای باز کردن نقدینگی دارایی‌های شاخص خارج از زنجیره دارد، میلیون‌ها TVL (کل ارزش قفل شده) جذب کند.

شبکه وثیقه (COLT) اولین پروتکل غیرمتمرکز برای دارایی‌های فضای مالی به شمار می‌رود و مزیت آن با گذشت زمان بیشتر خواهد شد. این پروتکل در فرآیند ارزیابی خود از هوش مصنوعی (AI) استفاده می‌کند و سپس یک NFT با پشتیبانی ۱۰۰ درصدی دارایی مورد نظر را ضرب می‌کند. 

شبکه وثیقه (COLT) از املاک و مستغلات، هنرهای زیبا، اتومبیل، ساعت‌های لوکس و موارد این‌چنینی نیز پشتیبانی می‌کند. در نتیجه مالک می‌تواند از این NFT برای دسترسی به نقدینگی در پلتفرم استفاده کند.

نهادهای وام‌دهنده می‌توانند با ارائه دارایی‌های پایدار درآمد غیرفعال داشته باشند و می‌توانند انتخاب کنند که دارایی‌های خود را به چه اقلامی قرض دهند و این موضوع به هر فردی این امکان را می‌دهد که پورتفوی وام‌های سفارشی‌سازی‌شده خود را تهیه کند. 

با روند فعلی حضور این پروتکل در بازار، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که ارز دیجیتال COLT می‌تواند تا ۱۰۰ برابر افزایش قیمت داشته باشد.

پروتکل NEAR با انتشار سهام دولتی مقابله می‌کند

توکن پروتکل NEAR در هفت روز گذشته بیش از ۵ درصد کاهش یافته است و چشم‌انداز تحلیلگران برای توکن NEAR چندان روشن به نظر نمی‌رسد. پیش‌بینی قیمت آنها باعث شد که پروتکل NEAR بین ۲/۳۶ تا ۳/۳۷ دلار در سال ۲۹۲۴ معامله شود.

با این حال، پروتکل NEAR نمی‌تواند از برنامه انتشار سهام دولتی خود فرار کند. در طول دوره نزولی بازار، با کاهش بیشتر قیمت توکن، عرضه توکن افزایش یافت که منکر به کاهش ارزش توکن شد و اساسا اکوسیستم پروتکل NEAR را از بین برد. انتشار سهام دولتی در حجم بالا برای پروتکل NEAR ارزش توکن را افزایش داده است و تغییر وضعیت آن نیازمند شرایط متفاوتی است.

خریداران و فروشندگان اِیپ کوین (APE) بلاتکلیف هستند

اِیپ کوین (APE) در این هفته با قیمت ثابتی معامله شد، که با توجه به کاهش سریع قیمت کف NFTهای Bored Ape Yacht Club تعجب‌آور است. حجم معاملات اِیپ کوین (APE) نیز بسیار کم بود نشان می‌دهد تریدرها پیش از اقدام به عمل، باید منتظر بمانند تا ببینند چه اتفاقی برای قیمت کف NFTهای مجموعه Bored Ape Yacht Club می‌افتد.

با کاهش قیمت کف برای این مجموعه، تحلیلگران اظهار تعجب کردند و انتظار داشتند که فروشندگان بازار کنترل قیمت اِیپ کوین (APE) را در دست بگیرند. با این حال، به نظر می‌رسد که پروپوزال اخیر AIP-239 ApeCoin دائو جامعه را تحریک کرده است. 

پیش‌بینی‌های تحلیلگران از قیمت اِیپ کوین (APE) نشان می‌دهد که در محدوده‌ای بین ۵/۰۵ تا ۵/۴۹ دلار در سال ۲۰۲۴ خواهد بود، به این معنی که بهتر است سرمایه‌گذاران شبکه وثیقه (COLT) را نگه دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا