اخبار بین الملل

ایردراپ و عرضه چند توکن به ارزش ۸۰۰ میلیون در ماه دسامبر

توکن‌های رمز ارز اصلی مانند dYdX، Optimism، 1inch، Aptos و ApeCoin آماده رمزگشایی در ماه دسامبر هستند و Jupiter برنامه ایردراپ خود را در سولانا اعلام کرده است.

[cm_tooltip_parse][/cm_tooltip_parse]قرار است چندین پروژه کریپتو در ماه دسامبر تعداد زیادی توکن منتشر کنند. سردسته این توکن‌ها، توکن dYdX است که با عرضه۱۵۰ میلیون توکن به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار در دسامبر حرف اول را می‌زند. از طرفی قیمت صرافی این توکن پس از تعویق عرضه پروژه از فوریه تا دسامبر افزایش زیادی داشت.

عرضه دیگر توکن‌ها شامل اپتیمیسم (Optimism) و وان اینچ (1inch) است. اپتیمیسم ۳۲.۲۱ میلیون توکن به ارزش ۵۸ میلیون دلار در ۲۹ نوامبر و وان اینچ در یک دسامبر ۹۸.۷۴ میلیون توکن به ارزش ۳۴.۵ میلیون دلار را عرضه می‌کند.

از دیگر موارد عرضه توکن‌ها می‌توان به آپتوس (Aptos) و (ApeCoin) اشاره کرد. این ۲۴.۸۴ میلیون توکن به ارزش ۱۸۰ میلیون دلار در ۱۲ دسامبر منتشر می‌کند و این ۱۵.۱۶ میلیون توکن به ارزش ۲۵ میلیون دلار را در ۱۶ دسامبر عرضه خواهد کرد.

در این میان، Jupiter، جمع کننده نقدینگی DEX در سولانا از ایردراپ آینده خود خبر داد. صفحه ایردراپ با تنظیماتی برای لیت ربات‌ها و کاربران قدرتمند روز جمعه فعال می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا