اخبار اتریوماخبار صرافی ها

ویتالیک بوترین دارایی اتریوم خود را به صرافی کوین بیس منتقل کرد

انتقال اتریوم توسط ویتالیک بوترین و بنیاد اتریوم با کاهش قیمت این رمزارز همراه است.

 

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، با انتقال دارایی اتریوم خود (۶۰۰ اتریوم)  به صرافی کوین بیس خبرساز شد. آیا سقوط اتریوم به قیمت ۱۰۰۰ دلار نزدیک است؟

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، دارایی ۶۰۰ اتریوم خود را به ارزش نزدیک به یک میلیون، به صرافی رمزارز کوین بیس منتقل کرده است. انتقال اتریوم ویتالیک بوترین واکنش‌هایی را در بازار کریپتو به همراه خواهد داشت.

این حرکت پس از این اتفاق رخ داد که قیمت اتریوم در فروش اخیر در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال بیش از ۱۰ درصد کاهش یافت و تحلیلگران و کارشناسان بازار اکنون انتظار دارند اتریوم در صورت شکستن آن به زیر سطح حمایت کلیدی، به شدت سقوط کند.

بر اساس داده‌های PeckShieldAlert، یک آدرس کیف پول مرتبط با ویتالیک بوترین، ۶۰۰ اتریوم از دارایی خود را به ارزش نزدیک به ۱ میلیون دلار در ۲۱ آگوست به صرافی کوین بیس منتقل کرده است.

به طور معمول، انتقال اتریوم توسط ویتالیک بوترین و بنیاد اتریوم با کاهش قیمت این رمزارز همراه است. در حالی که دلیل انتقال اخیر خالق اتریوم ناشناخته است، برخی گمانه‌زنی می‌کنند که فروش گسترده دیگری توسط ویتالیک بوترین انجام شده است.

پس از آپدیت شانگهای، تیم اتریوم در حال کار بر روی ارتقای Cancun است که انتزاع حساب، افزایش مقیاس‌بندی و بهبود اثربخشی ذخیره‌سازی را به همراه دارد.

علی مارتینز، تحلیلگر محبوب رمزارزها پیش‌بینی می‌کند که در صورت کاهش قیمت اتریوم به زیر ۱۵۵۰ دلار، اصلاح قیمت چشمگیری در قیمت اتریوم رخ می‌دهد. او تصحیح ۳۷ تا ۴۵ درصدی را هدف قرار داده است و خطر سقوط قیمت تا ۱۰۰۰ دلار را دارد.

اتریوم در نقطه عطف تاریخی خود قرار دارد و ساختار نمودار آن واقعا ضعیف است. بدیهیست که شکستن زیر محدوده ۱۶۰۰ تا ۱۵۵۰ دلار باعث کاهش ناگهانی قیمت اتریوم می‌شود. میانگین ماهانه آدرس‌های فعال اتریوم کمتر از میانگین سالانه است که نشان‌دهنده فعالیت محدود در شبکه است. این یک شاخص رایج از کاهش سلامت و استفاده شبکه است.

قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۰/۵ درصد افزایش یافت و در حال حاضر با قیمت ۱۶۷۰ دلار معامله می‌شود. پایین‌ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته به ترتیب ۱۶۶۵ دلار و ۱۶۹۲ دلار است. با این حال حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد کاهش داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا