اخبار آلت کوین هااخبار قانون‌گذاری

آیا بانک‌های بزرگ می‌توانند تتر و بازار استیبل کوین‌ها را شکست دهند؟

بانک‌های بزرگ قصد دارند با ارائه قوانین جدید بازار استیبل کوین و تتر را زیر و رو کنند.


بازار ارزهای دیجیتال در برهه سختی قرار دارد و چشم انتظار تغییرات زیادی است زیرا بانک‌های بزرگ روی بازار استیبل کوین تسلط دارند و دائماً شرکت‌هایی مانند تتر را تهدید می‌کنند.

هرچند تتر امنیت و ثبات خودش را از طریق توکن USDT تضمین می‌کند زیرا این توکن به دلار آمریکا متصل است. با این حال چشم‌انداز جدیدی در انتظار تتر است زیرا بانک‌های بزرگ پتانسیل استیبل کوین‌ها را می‌دانند و با زیرساخت‌ها و ارائه چهارچوب‌های مقرراتی خدمات خودشان را گسترش می‌دهند و کنترل سیستم مالی را در دست می‌گیرند. 

تمامی این اتفاق‌ها دست به دست هم می‌دهند و غول‌های استیبل کوین مانند تتر را از صحنه بازی خارج می‌کنند.

همچنین بانک‌های بزرگ برتری قابل توجهی نسبت به استیبل کوین‌ها دارند زیرا بازار استیبل کوین نیز به سمت پیروی از قوانین سختگیرانه‌تر حرکت می‌کند. از طرفی، با افزایش نظارت قانونگذاران در سراسر جهان بانک‌های بزرگ موقعیت مناسبی برای پیشرفت در بازار استیبل کوین‌ها دارند.

ورود به بازار استیبل کوین‌ها و تتر

اعتماد یک بخش مهم در دنیای مالی است و بانک‌های بزرگ این ویژگی مثبت را دارند. در نتیجه مردم و کسب و کارها ترجیحاً به سراغ استیبل کوین‌هایی می‌روند که تحت حمایت این موسسات باشند. 

در واقع، ثبات و اطمینان در بانک‌های بزرگ به قدری زیاد است که می‌تواند اولویت کاربران را تغییر دهد. البته ناگفته نماند که سرمایه‌گذاری در فناوری بلاکچین و مشارکت با شرکت‌های فینتک ورود کسب و کارها به بازار استیبل کوین را بیشتر می‌کند.

در این میان، تتر با چالش‌های زیادی مواجه است زیرا بانک‌های بزرگ به سمت استیبل کوین‌ها حمله می‌کنند و مسائل قانونی و شفافیت را مورد بحث قرار می‌دهند. همچنین، شرکت‌های حوزه کریپتو دیگر حاشیه سود زیادی ارائه نمی‌کنند زیرا برای حفظ سرمایه خود به بانک‌ها متکی هستند و تنها می‌توانند از ابزار مرده استفاده کنند.

صادقانه بگوییم، ارائه استیبل کوین سازه‌گارتر و شفاف‌تر توسط بانک‌های بزرگ اهمیت تتر پیش چشم کاربران را کمتر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا