اخبار NFT

سود ۲.۴ میلیون دلاری دونالد ترامپ از NFTها؛ NFTهای میکی موس در صدر OpenSea

فروش NFTهای دونالد ترامپ و قرارگیری NFTهای میکی موس در صدر لیست شرکت OpenSea

 

تحقیقات Nifty News حاکی از آن است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، مبلغ ۲.۴ میلیون دلار از فروش NFTها سود می‌کند.

محدودیت‌های حق چاپ میکی موس برداشته شد و NFTهای این شخصیت کارتونی در صدر لیست OpenSea قرار گرفت.

NFT میکی موس در صدر لیست NFTهای OpenSea

حق تکثیر تصویر میکی موس در سال ۱۹۲۸ در فیلم کوتاه Steamboat Willie منقضی شد و در ۱ ژانویه در دسترس عموم قرار گرفت. بعد از آن چندین NFT برگرفته از تصویر این شخصیت ساخته شد و NFTها در صدر فهرست ۲۴ ساعته پرطرفدارترین NFTهای شرکت OpenSea ظاهر شدند. 

یکی از این مجموعه‌های NFT مجموعه Steamboat Willie Public Domain 2024 با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱.۲ دلار بود و توانست به مجموعه برجسته دیگر مانند Bored Ape Yacht Club و Pudgy Penguins بپیوندد.

پیش‌بینی‌های NFT برای سال ۲۰۲۴

کوین تلگراف با متخصصان وب تری مصاحبه‌ای داشت تا روندها و چالش‌های سال ۲۰۲۴ از جمله توکن سازی و مقررات نظارتی در دنیای واقعی را بررسی کند. جیسون لاو، مدیر ارشد نوآوری در OKX، پیش‌بینی کرد که موج جدیدی از بازی‌های وب تری وارد بازار می‌شود و گیمرها می‌توانند بیشتر از قبل از NFTها استفاده کنند.

نقد کردن درآمدهای حاصل از NFT توسط دونالد ترامپ

رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ، مبلغ ۲.۴ میلیون دلار اتریوم را در ۸ دسامبر به کوین بیس انتقال داد. ترامپ این اتریوم‌ها را به واسطه فروش NFTهای خود به دست آورد. مجموعه NFTهای ترامپ شامل عکسی از زمان تسلیم شدنش در جورجیا در آگوست ۲۰۲۳ است. 

البته برخی از طرفداران بیت کوین در مورد پروتکل Ordinals بحث می‌کنند و معتقدند که NFT بیت کوین به شبکه آسیب می‌رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا