اخبار آلت کوین هااخبار اتریوم

بزرگترین دارندگان اتریوم

دارندگان اتریوم در سال ۲۰۲۳ مبلغ‌های زیادی روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کردند.

 

سال گذشته شاهد افزایش قابل توجه بیت کوین، اتریوم و سایر آلت کوین‌ها بودیم به طوری که قیمت این ارزهای دیجیتال با افزایش ۱۶۰ درصدی همراه بود. همچنین تعداد دارندگان اتریوم در کل جهان افزایش قابل توجهی داشت. 

ایلان ماسک، Winklevoss Twins، و مایکل سیلور نقش مهمی در ارزهای دیجیتال داشتند. ایلان ماسک و تسلا روی دوج کوین و بیت کوین و دو مورد دیگر صرفاً روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کردند.

بزرگترین دارنده اتریوم مالک ۲۹ درصد از تمام توکن‌های اتریوم‌های در گردش است. در واقع بزرگترین دارندگان اتریوم، Beacon Chain Contract و Wrapped ETH، غالباً وارد صحنه بازار نمی‌شوند. صرافی‌های کریپتو در سال ۲۰۲۳ بزرگترین دارندگان اتریوم بودند به طوری که طبق قرارداد زنجیره‌ای، Beacon بیش از ۲۹ درصد از تمام توکن‌های در گردش را تحت کنترل دارد.

همچنین بایننس در لیست دارندگان اتریوم قرار دارد و روی بیش از ۲ میلیون اتریوم سرمایه‌گذاری کرده است. کراکن، پلتفرم معاملاتی محبوب، تقریباً ۱.۶ میلیون اتریوم دارد و در رتبه چهارم قرار می‌گیرد. 

رابین‌هود به عنوان یک پلتفرم معاملاتی توانست نزدیک به ۱.۴ میلیون اتریوم، معادل  ۱.۲۴ درصد کل توکن‌های در گردش را از آن خود کند. دو آدرس کیف پول نیز هر کدام بیش از ۵۵۰ هزار اتریوم دارد و به صرافی بایننس متصل هستند.

 Bitfinex و Bridge نیز جزو دارندگان اتریوم به حساب می‌آیند. Bridge بیش از ۱.۳ میلیون اتریوم و Bitfinex ۴۵۰ هزار اتریوم دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا