اخبار آلت کوین هااخبار بیت کوین

بیش از ۸۰ درصد بحث‌های کریپتویی در Reddit در سال ۲۰۲۳ مثبت بوده است

کاربران Reddit نسبت به بیت کوین، سولانا، تتر و یونی سوآپ خوش‌بین هستند.


به نظر می‌رسد کاربران پلتفرم Reddit دیدگاه مشتاقانه و مثبتی نسبت به ارزهای دیجیتال  دارند، زیرا ۸۴ درصد از بحث‌های کریپتویی در سال ۲۰۲۳ مثبت بوده است.

براساس داده‌های CoinWire، که بیش از ۲۰,۴۰۰ پست در Reddit را در ۱۲ ماه گذشته تجزیه و تحلیل کرد، اکثر بحث‌های کریپتویی در این پلتفرم مثبت بود، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران در آینده قابل پیش‌بینی پیش‌بینی پذیرش بیشتر کریپتو و افزایش قیمت‌ها را دارند. همانطور که توسط این شرکت ذکر شده است، اعضای مشتاق جامعه «از ارزهای دیجیتال استقبال می‌کنند و این پلتفرم آنلاین پر جنب و جوش چشم‌انداز خوش‌بینانه آنها را نشان می‌دهد.»

با این حال، نمی‌توان همین را برای پلتفرم X گفت، جایی که از ۱۹۴۷۰ توییت مرتبط با کریپتو، تنها ۶۵٪ احساسات مثبت را منتقل کردند.

به گفته CoinWire، خوش‌بینانه‌ترین بحث‌ها در رسانه‌های اجتماعی حول محور پایدار کوین تتر (USDT)، سولانا (SOL) و یونی سوآپ (UNI) بوده و ۸۸ درصد از بحث‌های کریپتویی با رویکرد مثبتی مطرح شده است.

در مورد بیت کوین (BTC)، سرمایه‌گذاران نیز ابراز اشتیاق می‌کنند، البته تنها ۷۵ درصد از بحث‌ها در پلتفرم Reddit نشان‌دهنده خوش‌بینی کاربران و سرمایه‌گذاران رمزارزها نسبت به بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار است.

به نظر می‌رسد توکن BNB بایننس توجه چندانی را به خود جلب نکرده، چرا که بیش از ۳۰ درصد از بحث‌ها در رابطه با این رمزارز منفی بوده است. تا جایی که یکی از کاربران پلتفرم Reddit در بحثی با عنوان Beware of Binance Coin (مراقب بایننس کوین باشید) هشدارهایی درباره سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتالی داده است.

در مجموع، بر اساس داده‌های CoinWire چشم‌انداز ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ به عنوان موجی از خوش‌بینی تزلزل ناپذیر آشکار می‌شود، و در طول سال، رمزارزها انعطاف‌پذیری قابل توجهی از خود نشان داده‌اند و جایگاه خود را به عنوان ابزارهای مالی جایگزین در اکوسیستم مالی حفظ کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا