اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

روند نزولی در رمزارز اولنچ (AVAX)؛ آیا زمان فروش است؟

بازار شاهد روند نزولی در رمزارز اولنچ است و به احتمال زیاد باید منتظر موقعیت‌های فروش باشیم.

 

ارز دیجیتال اولنچ در ۳۰ روز گذشته ۱۴.۳۸ کاهش قیمت داشت درحالی که که ارزهای دیجیتال دیگر رشد قابل توجهی در سال ۲۰۲۳ تجربه کردند. با این حال، افزایش ۲۹۲ درصدی طی ۹۰ روز فصلی از کسب سود را رقم می‌زند. 

نمودار ۴ ساعته AVAX/USDT نشان‌‌دهنده کاهش تقاضا برای توکن اولنچ است. 

سطح نقدینگی اولنچ در بایننس طی ۷ روز
سطح نقدینگی اولنچ در بایننس طی ۷ روز- منبع: coin-turk

از طرفی، قیمت ارز دیجیتال اولنچ زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰و ۵۰ قرار دارد و این موضوع چشم انداز روند نزولی را نشان می‌دهد. سطح اصلاحی و حیاتی فیبوناچی ۰.۷۸۶ است و به نظر می‌رسد قیمت اولنچ تا ۳۵.۰۷ دلار عقب نشینی کند. شاخص قدرت نسبی روی ۴۶.۹۳ درصد قرار دارد و نیروهای صعودی دیگر مومنتوم را کنترل نمی‌کنند. در نتیجه، اگر فشار خرید بیشتر نشود، توکن اولنچ قبل از کاهش دوباره بهبود پیدا نمی‌کند.

خطر در کمین اولنچ

به نظر می‌رسد که توکن AVAX در معرض انحلال و خطر از دست رفتن سرمایه باشد زیرا اهداف فروش زیر ۳۵ دلار است و نوسانات بازار تاثیر زیادی روی قیمت می‌گذارد. از طرفی، موقعیت‌های خرید با اهرم بالا به احتمال زیاد با موانعی بین ۳۸ تا ۴۰ دلار مواجه می‌شوند. 

به علاوه، نرخ تامین مالی ۰.۰۱ درصد است و از ۹ ژانویه هیچ تغییری نداشت. این حفظ موقعیت نشان می‌دهد که رمزارز اولنچ باید برای حفظ یک موقعیت دائمی در بازار هزینه کند.

ناگفته نماند که نرخ منفی تامین مالی نشان می‌دهد که موقعیت‌های فروش به دنبال پرداخت هزینه برای باز کردن موقعیت‌های خرید هستند. از طرفی، نرخ تامین مالی مثبت نشان می‌دهد تریدرها موقعیت‌های فروش و خرید را به طور همزمان فعال کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا