اخبار بین الملل

۷۵۰ میلیون دلار توکن قفل شده تا ماه دسامبر بازگشایی می‌شوند!

قرار است ۷۵۰ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال بازگشایی و در ماه دسامبر به بازار عرضه شوند.

 

براساس اطلاعات پلتفرم Token Unlocks، انتظار می‌رود DYdX، Optimism، 1inch و Aptos تا دسامبر بیش از ۷۵۰ میلیون دلار توکن قفل شده عرضه کنند. قرار است ۷۵۰ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال بازگشایی و در ماه دسامبر به بازار عرضه شوند.

در میان این پروژه‌های صرافی غیر متمرکز dYdX بیشترین مقدار بازگشایی توکن‌های قفل شده را دارد. به نظر می‌رسد که این صرافی در ماه دسامبر ۱۵۰ میلیون توکن را برای سرمایه‌گذاران، بنیانگذاران و کارمندان بازگشایی کند. ارزش این توکن‌های قفل شده با قیمت‌های فعلی بازار تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار است.

در ابتدا قرار بود توکن‌های صادر شده توسط dYdX در ماه فوریه منتشر شوند. با این حال صرافی در ماه ژانویه اعلام کرد که توکن‌های قفل شده تمدید می‌شود. در حال حاضر، به جای تاریخ انتشار اولیه، توکن‌ها اکنون در یک دسامبر ۲۰۲۳ ساعت ۱۲ صبح UTC بازگشایی می‌شوند. پس از تاریخ بازگشایی اولیه در دسامبر، شرکت توکن‌های قفل شده بیشتری را بین ژانویه و ژوئن ۲۰۲۴ بازگشایی می‌کند.

به غیر از dYdX، پروژه‌های دیگر نیز به زودی تخصیص توکن‌های قفل شده خود را منتشر می‌کنند. با توجه به ردیاب داده توکن Token Unlocks، شبکه لایه ۲ اتریوم Optimism قرار است ۲۴ میلیون توکن Optimism به ارزش حدود ۴۱ میلیون دلار در ۳۱ نوامبر بازگشایی کند.

علاوه براین، dYdX و Optimism، پروتکل مالی غیر متمرکز 1inch Network، حدود ۹۸ میلیون توکن 1INCH را در یک دسامبر منتشر خواهند کرد و ارزش این توکن‌ها در زمان نگارش این خبر حدود ۳۳ میلیون دلار است. 

در همین حین، پروژه اثبات سهام بلاک چین Aptos نیز یکی از پروژه‌هایی خواهد بود که تعداد قابل توجهی توکن قفل شده را در ماه دسامبر منتشر می‌کند. داده‌های Token Unlocks نشان می‌دهد که که Aptos تقریباً ۲۵ میلیون توکن Aptos به ارزش نزدیک به ۱۸۰ میلیون دلار را در ۱۲ دسامبر بازگشایی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا