اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

پیش‌بینی قیمت کاردانو برای ۳۱ مه ۲۰۲۳

قیمت کاردانو : پیش‌بینی الگوریتم ماشین لرنینگ از برای پایان مه ۲۰۲۳

 

روند قیمت کاردانو (ADA)، همگام با فضای عمومی در بازار ارزهای دیجیتال، پیشرفت‌های ملایمی را تجربه کرده است که با کاهش گاه به گاه در هفته‌های اخیر متوقف شده است، اما همچنان بر رشد ۶۰ درصدی خود در میانگین سالانه باقی مانده است و تریدرها و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را به تعجب وا داشته است که ادامه روند قیمت آن به چه صورت خواهد بود.

با در نظر گرفتن این موضوع، برای پیش‌بینی قیمت کاردانو، از پلتفرم نظارت و پیش‌بینی ارزهای دیجیتال PricePredictions استفاده شده است که به استفاده از الگوریتم‌های ماشین لرنینگ برای پیش‌بینی قیمت آتی کاردانو برای ۳۱ مه ۲۰۲۳ استفاده کرده است و طبق داده‌های به دست آمده در تاریخ ۴ مه، پیش‌بینی می‌کند که کاردانو تا آن زمان به قیمت ۰/۳۷۴۱ دلار برسد.

پیش‌بینی قیمت ۳۰ روزه کاردانو
پیش‌بینی قیمت ۳۰ روزه کاردانو – منبع: PricePredictions

به عبارت دیگر، الگوریتم‌هایی که شاخص‌های فنی مانند واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD)، میانگین محدوده واقعی (ATR)، باندهای بولینگر (BB)، شاخص قدرت نسبی (RSI) و غیره را در نظر می‌گیرند، پیش‌بینی می‌کنند که قیمت کاردانو تا پایان ماه مه ۵ درصد کاهش خواهد یافت.

تحلیل قیمت کاردانو

بر اساس آخرین نمودارهای بازیابی شده توسط سایت Finbold، در زمان انتشار این خبر، کاردانو با قیمت ۰/۳۹۳۸ دلار در حال تغییر بود که نشان می‌دهد علیرغم زیان ۱/۹۲ درصدی در طول هفت روز گذشته، ۲/۲۶ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و ۱/۵ درصد نسبت به ماه قبل افزایش قیمت را تجربه کرده است.

چارت قیمت ۳۰ روزه کاردانو
چارت قیمت ۳۰ روزه کاردانو – منبع: Finbold

تا آنجا که به تحلیل تکنیکال یک روزه (TA) در پلتفرم مالی و تحلیل رمزنگاری TradingView مربوط می‌شود، هنوز وضعیت این تحلیل‌ها تا حد زیادی نامشخص است و در منطقه «خنثی» عدد ۹ را نشان می‌دهد. نشانگر بخش summary در منطقه «خنثی» عدد ۸، و میانگین متحرک (MA) نیز در منطقه «فروش» عدد ۸ را نشان می‌دهد.

نشانگرهای تحلیل تکنیکال ۱ روزه برای کاردانو
نشانگرهای تحلیل تکنیکال ۱ روزه برای کاردانو – منبع: TradingView

بر اساس پیش‌بینی الگوریتم ماشین لرنینگ، اینکه کاردانو تا پایان ماه مه سقوط کند یا روند صعودی به خود بگیرد، به پیشرفت‌های بیشتر در اکوسیستم آن، همچون استقرار جدیدترین نسخه پروتکل Djed stablecoin و جو کلی بازار ارزهای دیجیتال بستگی دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا