اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

آینده تاریک و مبهم برای کاردانو (ADA): واقعیت چیست؟

آیا قیمت کاردانو به صفر می‌رسد؟

قیمت بیتکوین به ۴۸۲۰۰ دلار رسید، اما پس از آن به دلیل کسب سود کاهش یافت. در بحبوحه نوسانات قیمت بیتکوین، یک تحلیلگر محبوب بازار پایان غیرمنتظره‌ای را برای یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر یعنی کاردانو (ADA) پیش‌بینی کرده است. مکس کیزر، مشاور رئیس جمهور السالوادور، نایب بوکله، اخیراً کاردانو را هدف قرار داده است و پیش‌بینی کرده است که قیمت آن به صفر می‌رسد. 

کیزر، مدافع بیتکوین و بدبین به آلتکوین‌ها، اخیرا به هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، حمله کرد و پروژه او را زیر سوال برد. اظهارات کیزر بحث‌های قابل توجهی را در صنعت کریپتو به راه انداخت که البته برخی از اظهارات وی با انتقادات زیادی مواجه شده است. 

کیزر معتقد است که قیمت کاردانو به صفر می‌رسد چرا که چیزی به جز یک سطل زباله یا کلاهبرداری نیست. او معتقد است که هاسکینسون توجه کافی به پروژه خود ندارد و درگیر بحث‌های رسانه‌های اجتماعی نامرتبط شده است و همین موضوع کاردانو را زمین می‌زند.

نظرات مختلف در مورد کاردانو (ADA)

قیمت کاردانو (ADA) برای اولین بار در هفته‌های اخیر بالاتر از میانگین متحرک ساده است و خوش‌بینی نسبت به این کوین را تقویت می‌کند. سباستین، تحلیلگر کریپتو، معتقد است که اگر کاردانو (ADA) این حرکت را حفظ کند، می تواند از ۰/۵۵ دلار فراتر رود. 

روند قیمت کاردانو
روند قیمت کاردانو – منبع: coin-turk

از طرفی، اگر گاوها بتوانند این سطح را حفظ کنند، روند نزولی اخیر احتمالا معکوس می‌شود. قیمت بیتکوین بالای ۴۷۵۰۰ دلار می‌ماند و با افزایش بیتکوین، آلتکوین‌ها نیز کمی بهبود پیدا می‌کنند. اگر حجم معاملات طبق انتظار کاهش یابد و بیتکوین نزدیک به سطح فعلی خود ثابت بماند، ممکن است برخی آلتکوین‌ها در آخر هفته بهبود پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا