اخبار صرافی ها

افزایش فعالیت ربات های تلگرام در بازار ارزهای دیجیتالی

بررسی نقش چشمگیر ربات های تلگرام در فعالیت تریدرها و افزایش تراکنش‌ها

 

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس این بار در آخرین گزارش تحقیقاتی خود بر حوزه بازار آلتکوین تمرکز کرده است.

Binance Research در جدیدترین گزارش خود، تحقیقات خود را در مورد ربات های تلگرام منتشر کرده است که اخیراً فعالیت آنها در بازار پول کریپتو افزایش یافته است.

ربات های تلگرام به تریدرها این امکان را می‌دهند تا معاملات، فرصت‌های آربیتراژ، ایردراپ و سایر عملکردها را به صورت خودکار و با یک رابط کاربرپسند انجام دهند.

بر اساس گزارش بایننس، مجموع تراکنش‌های انجام شده از طریق ربات های تلگرام از ۱۹۰ میلیون دلار گذشت و در ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۳، حجم معاملات روزانه به رکورد ۱۰ میلیون دلار رسید.

مدل درآمدی ربات‌های تلگرام شامل دریافت هزینه تراکنش از کاربران و در برخی موارد، «مالیات» خرید یا فروش برای تراکنش‌هایی است که شامل توکن بومی ربات می‌شود.

بر اساس این گزارش، مجموع درآمد ایجاد شده توسط ربات های تلگرام از ۲۸/۷ میلیون دلار فراتر رفته است.

محققان بایننس می‌گویند هنوز برای اندازه‌گیری تقاضای ارگانیک زود است، زیرا بیشتر فعالیت‌های فعلی در این ربات‌ها ناشی از افزایش سریع قیمت توکن است.

محققان بایننس همچنین در گزارش خود به آلتکوین های محلی استفاده شده توسط ربات های تلگرام اشاره کردند. در این گزارش، نام چندین پروژه از جمله Unibot (UNIBOT)، Maestro، MEVFree (MEVFREE)، ChainGPT (CGPT)، Wagiebot (WAGIEBOT)، Collab.Land (COLLAB)، LootBot (LOOT)، Mizar (MZR)، JDB (JDB)، UniWhales ( UWL) ذکر شده است.

در این گزارش آمده است که بیش از ۷۷ درصد از بازار ربات های تلگرام را توکن های UNIBOT تشکیل می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا