اخبار آلت کوین هااخبار بیت کوین

۶ آلتکوین برتر که از بیتکوین پیشی گرفتند

۶ آلتکوین برتر بازار توانستند نسبت به بیتکوین عملکرد بهتری داشته باشند.


تسلط بیتکوین روی بازار ارزهای دیجیتال همجنان ادامه دارد. داده‌های اخیر نشان می‌دهد که تنها ۶ آلتکوین در بین ۵۰ آلتکوین برتر بر اساس ارزش بازار توانستند در سال جاری عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشند.  

در حال حاضر قیمت بیتکوین ۶۶۵۵۳ دلار است که از ابتدای سال افزایش قیمت قابل توجهی داشت. افزایش قیمت بیتکوین به افزایش دامیننس آن کمک کرده است. دامیننس بیتکوین در ۱۳ آوریل و در بحبوحه تنش‌های ژئوپولیتیکی در خاورمیانه به بالاترین سطح ۳ ساله خود یعنی ۵۶/۵ رسید.

روند آلتکوین‌ها در بحبوحه افزایش قیمت بیتکوین

در حالی که قیمت بیتکوین افزایش یافته است، بسیاری از آلتکوین‌های کوچکتر برای حفظ جایگاه خود در بازار تلاش می‌کنند. 

دوجکوین به عنوان یکی از آلتکوین‌های برتر بازار با افزایش قیمت از ۰/۰۹ به ۰/۱۵ دلار از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۷۷ درصد سود داشته است. دیگر آلتکوین های برتر که عملکرد بهتری نسبت به بیتکوین داشتند عبارتند از:

  • شیبا اینو (SHIB)
  • بایننس کوین (BNB)
  • رندر (RNDR)
  • استکس (STX)
  • منتل (MNT)

تحلیلگران با توجه به نوسانات اخیر هنوز نسبت به مسیر آینده قیمت بیتکوین خوش‌بین هستند. تونی سیکامور، تحلیلگر IG Market پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین ممکن است کاهش کوتاه‌مدتی را تجربه کند، اما انتظار دارد که در ماه‌های آینده به تدریج به حدود ۸۰ هزار دلار صعود کند. البته این افزایش قیمت بیت کوین مشروط به حفظ ناحیه حمایت بالای ۶۰ هزار تا ۵۸ هزار دلار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا