اخبار بیت کوین

سودآوری بیش از ۸۳ درصدی قیمت بیت کوین بعد از افزایش اخیر قیمت

کل عرضه در گردش بیت کوین به بیش از ۸۳ درصد رسید

 

بیت کوین دوباره به سودآوری رسیده و بیش از ۸۳ درصد از عرضه در گردش آن به رنگ سبز درآمده  که موقعیت خوب بیت کوین را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های Glassnode، بازار ارزهای دیجیتال اخیراً شاهد افزایش قابل توجهی در قیمت بیت کوین بود و بیش از ۸۳ درصد از ارزش بیت کوین وارد قلمرو سودآوری شده است. این تغییر زمانی رخ داد که بیت کوین در هفته گذشته با قیمت بیش از ۳۷ هزار دلار معامله می‌شد.

بعد از افزایش اخیر قیمت بیت کوین، تغییر قابل توجهی در روند انباشت و رفتار سرمایه‌گذاران شکل گرفت. امتیاز روند انباشت سرمایه‌گذاران بر خلاف رالی‌های قبلی در سال ۲۰۲۳ یک الگوی مثبت و قوی را نشان می‌دهد. بد نیست بدانید که روند انباشت از میانگین متحرک ۷ روزه برای افزایش وضوح داده‌ها استفاده می‌کند.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین نگاه کنید، روند انباشت در رنگ‌های تیره نمودار مشخص است و این رنگ نشان می‌دهد که با افزایش ۳۹ درصدی قیمت در ماه گذشته، روند انباشت نیز افزایش چشمگیری داشت. 

در سال ۲۰۲۳ به شدت شاهد جریان خروجی خالص بیت کوین از کیف پول سرمایه‌گذاران بودیم، اما تجزیه و تحلیل‌های دقیق نشان می‌دهد که در حال حاضر دارایی خالص کیف پول سرمایه‌گذاران در اواخر اکتبر افزایش قابل توجهی داشت.

پیش بینی اسپات ETF بیت کوین و عملکرد قوی بازار تاثیر زیادی در ایجاد این چشم‌انداز خوشبینانه برای بیت کوین دارند. این خوشبینی مداوم در افزایش اخیر قیمت بیت کوین باعث شد که ۸۳ درصد از کل عرضه در گردش بیت کوین با سود همراه شود و این آمار بسیار بالاتر از میانگین ۷۴ درصدی است. 

این سطح به انحراف معیار بالاتر از ۹۰ درصد نزدیک می‌شود و اغلب با مرحله «سرخوشی بازار» صعودی همراه است. 

بازارهای ارزهای دیجیتال، روز سه‌شنبه، به دنبال اخبار مربوط به اقدامات اجرایی وزارت دادگستری علیه بایننس و استعفای Chanpeng Zhao نوسانات زیادی را تجربه کرد. با این حال بیت کوین همچنان بالای سطح ۳۷ هزار دلار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا