اخبار آلت کوین هااخبار بیت کوین

نهنگ های تتر از افزایش قیمت بیتکوین حمایت می‌کنند

سایت خبری-تحلیلی Santiment می‌گوید نهنگ های تتر از افزایش قیمت بیت کوین حمایت می‌کنند.

 

بیت کوین برای اولین بار از ۵ می ۲۰۲۲ با رسیدن به ۳۸۳۰۰ دلار جهش قابل توجهی داشت. رویکردهای متفاوتی در رابطه با دلایل این افزایش وجود دارد. علاوه بر این، عامل محرکی که قیمت بیت کوین را به ۴۰ هزار دلار می‌رساند، فاش شده است. این اعلامیه توسط پلتفرم تحلیل ارز دیجیتال Santiment با تاکید ویژه بر نهنگ های تتر (USDT) اعلام شد.

Santiment: نهنگ های تتر از افزایش بیت کوین حمایت می‌کنند

طبق گفته پلتفرم Santiment، نیروی محرکه افزایش و حرکت بیت کوین به سمت ۴۰ هزار دلار، نهنگ های تتر هستند. به گفته Santiment، افزایش قیمت بیتکوین به سهم قابل توجهی از ۱۰۰ آدرس برتر تتر نسبت داده می شود که در شش ماه گذشته در مجموع ۱/۶۷ میلیارد دلار به بازار تزریق کرده اند.

ادامه قدرت خرید توسط نهنگ های تتر، به ویژه در تتر (USDT)، این انتظار را افزایش می‌دهد که ارز دیجیتال به زودی از ۴۰ هزار دلار فراتر رود. در بحبوحه افزایش اخیر بیت کوین، تأثیر نهنگ های تتر به طور فزاینده ای آشکار شده است.

تعداد آدرس والت‌های تتر با انباشت شش‌ماهه
تعداد آدرس والت‌های تتر با انباشت شش‌ماهه – منبع: Santiment

افزایش قدرت خرید تتر یک شاخص قابل توجه برای عبور بیت کوین از سد ۴۰ هزار دلاری است. اگر این روند ادامه یابد، نشان دهنده افزایش اعتماد سرمایه گذاران به بازار خواهد بود و به طور بالقوه راه را برای حرکت صعودی بیشتر بیت کوین در هفته های آینده هموار می کند.

وضعیت فعلی قیمت بیت کوین

با نگاهی به ارز دیجیتال بیت کوین، دیدیم که امروز دو بار از سطح مقاومت ۳۸ هزار دلار گذشت. با این حال، قیمت متعاقبا به زیر سطح ۳۸ هزار دلار کاهش یافت. در زمان نگارش این خبر با قیمت ۳۷۸۲۵ دلار معامله می‌شود. طبق گزارش‌ها، این حرکت‌های رفت و برگشتی در بیت‌کوین منجر به نقدینگی قابل توجهی در موقعیت‌های خرید و فروش شده است.

با توجه به داده‌های Coinglass، می‌توانیم ببینیم که ۲۷/۵۵ میلیون دلار نقدینگی در بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است. این وضعیت به این صورت تعبیر می‌شود که بیتکوین موقعیت خود را در بازار مستحکم کرده است. تسویه پوزیشن‌های پایین‌تر و بالاتر از این میزان افزایش قیمت قابل توجه است.

در نتیجه، Santiment از نزدیک بر تعامل بین نهنگ های تتر و حرکات قیمت بیت‌کوین نظارت می‌کند. به گفته شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال، انتظار برای بیت کوین برای فراتر رفتن از ۴۰ هزار دلار ناشی از جریان ورودی سرمایه از سوی دارندگان بانفوذ تتر است. با تکامل بازار، همکاری بین عملکرد بیتکوین و فعالیت نهنگ های تتر (USDT) احتمالاً در کوتاه‌مدت چشم‌انداز ارزهای دیجیتال را شکل خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا