اخبار آلت کوین ها

ریپل خود را برای یک رکورد تاریخی آماده می‌کند

تشکیل الگوی مثلث صعودی در نمودار ریپل و نشانه‌های بالقوه صعودی

 

این ادعا بر اساس الگویی است که به عنوان «کف دوقلو» شناخته می‌شود؛ نشانه‌ای که اغلب توسط تریدرها برای نشان دادن یک روند صعودی بالقوه پس از یک دوره کاهش قیمت استفاده می‌شود. این تحلیلگر همچنین به تشکیل یک مثلث صعودی اشاره کرد که یکی دیگر از شاخص‌های صعودی است.

الگوی مثلث صعودی در چارت ریپل
الگوی مثلث صعودی در چارت ریپل – منبع: Coins_Kid

با یک اصل کلی معامله به پایان رسید: «فشرده سازی منجر به گسترش می شود»، که نشان می‌دهد محدوده معاملاتی محدود در نهایت منجر به شکست قیمت می‌شود.

عملکرد ریپل نسبتاً پایدار بوده و در زمان نگارش این خبر در حدود ۰/۷۲ دلار معامله می‌شود که افزایش ۲/۴ درصدی ارزش بالایی برای این رمزارز دارد.

رالی اخیر در پی یک حکم مثبت در پرونده SEC علیه ریپل اتفاقا افتاد که اعتماد به آینده این توکن را تقویت کرده است. این روند صعودی به روایت بزرگ‌تری که از بازار فعال آلتکوین وجود دارد اضافه می‌کند و به طور بالقوه دامیننس طولانی مدت بیتکوین در فضای ارزهای دیجیتال را به چالش می‌کشد.

افزایش چشمگیر قیمت ریپل، در کنار آلتکوین‌های دیگری مانند اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) که دستاوردهای کمی را تجربه کرده‌اند، شروع به تحریک بازارهای ارزهای دیجیتالی کرده است. به گفته Swissblock، یک پلتفرم داده‌های کریپتو، دامیننس بیتکوین نشانه‌هایی از تزلزل را نشان می‌دهد که خود نشان‌دهنده روند صعودی آلتکوین ها است. با این حال، لازم به ذکر است که بازار کریپتو همچنان بی‌ثبات است و در حالی که شاخص‌های صعودی برای سرمایه‌گذاران خوش‌بینی ایجاد می‌کنند، این نتایج را تضمین نمی‌کنند. تریدرها باید با احتیاط از این پیش‌بینی‌ها استفاده کنند و مثل همیشه مسئولانه سرمایه‌گذاری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا